iهمشهری آنلاین: مهدی مصطفوی مشاور رئیس جمهور و رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، معاونان فرهنگی، امور بین الملل و پژوهشی آموزشی جدید این سازمان را منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان،براساس احکام صادره از سوی مهدی مصطفوی، دکتر محمود واعظی به سمت معاون فرهنگی، مهدی ایمانی‌پور به عنوان معاون امور بین الملل و محمدجعفر علمی به عنوان معاون پژوهشی آموزشی منصوب شدند.

حمید محمدی، سید محسن میری و سید محمد جواد وزیری فرد معاونان فرهنگی، امور بین الملل و پژوهشی آموزشی سابق سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی بودند.

محمد جعفر علمی پیش از این موسس و رئیس کالج علوم اسلامی لندن بوده است. وی در ابتدای تاسیس این سازمان مدیریت بنیاد اندیشه اسلامی را هم برعهده داشته است. حجت الاسلام والمسلمین مهدی ایمانی پور هم پیش از این رایزن فرهنگی ایران در مسکو بوده و دکتر محمود واعظی نیز پیشتر رایزن فرهنگی کشورمان در قطر و مدیرعامل بنیاد اندیشه اسلامی بوده است.

پیش تر نیز بر اساس حکمی از سوی ریاست سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، علی بهرامی به عنوان مشاور ویژه رئیس سازمان در امور ستادی انتخاب شد.

همچنین محمدسعید تاجیک به عنوان مدیرکل دبیرخانه و اسناد سازمان منصوب شده و سید کاظم سجادی هم از این پس مدیرکل امور اجتماعی و ایرانیان سازمان فرهنگ و ارتباطات در خارج از کشور خواهد بود.

مهدی مصطفوی 29 مهرماه امسال از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس شورای عالی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، به عنوان رئیس این سازمان منصوب شد.

کد خبر 38127

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز