همشهری آنلاین-سجاد میرزامهدی تهرانی: کیش یک آدمکش؛ریشه‌ها(Assassin's Creed Origins) یک بازی ویدیویی در سبک اکشن ماجراجویی است.

بازی ۲۰۱۷

این بازی توسط کمپانی یوبی‌سافت طراحی و قرار است در 27 اکتبر راهی بازار شود. ریشه‌ها در حالت کلی دهمین سری از بازی کیش یک آدمکش نیز می‌باشد.

در حال حاضر Assassin's Creed Origins یکی از مورد از مورد انتظارترین بازی‌ها به شمار می‌آید. تقریبا دوسال از آخرین بازی کیش یک آدمکش می گذرد. منظورم Assassin's Creed Syndicate است که خدا می‌داند چقدر افتضاح بود.

داستان این دفعه حال و هوای متفاوتی دارد. این بار داستان در خاورمیانه و در کشور مصر اتفاق می افتد. داستان این قسمت به شکل رویدادی واقعی در داستان تاریخی روایت می‌شود و به عنوان مقدمه‌ای بر این سری خواهد بود.

در این قسمت به سرچشمه تضاد و مناقشه میان حشاشین، که با آزادی برای صلح مبارزه می‌کنند و شوالیه‌های معبد، که خواهان صلح از طریق نظام هستند می‌پردازد.

کاراکتر اصلی این بازی بایک است که به دور از تمام اختلافات به دنبال محافظت از مردم خود در برابر خطرها است.

  • گیم‌پلی

این بازی در سبک اکشن ماجراجویی و با عنصر مخفی‌کاری طراحی شده است. روند بازی برخلاف نسخه‌های گذشته دارای کمی تفاوت می‌باشد. بازیکن در طول بازی جدا از ماموریت‌های اصلی می‌تواند به ماموریت‌های متفرقه بپردازد.

از نکات جالبی که این بازی دارد می‌توان به جلوه‌های بصری اشاره کرد. در تریلرها به خوبی طراحی شده و همه چی مانند مصر باستان است.

در این بازی قابلیت eagle vision یا چشم عقاب وجود دارد که با استفاده از آن بازیکن می‌تواند از راه دور مناطق را تحت نظر و دشمنان خود را شناسایی کند.

یکی دیگر امکانات بازی، توانایی رام کردن حیوانات درنده و استفاده از آن‌ها برای مقابله با دشمنان است.

سیستم مبارزه بازی دوباره سازی شده. اینطور که اصلا مانند نسخه‌ی پیشین نمی‌باشد. در این بازی بازیکن باید با حوصله و تمرکز بیشتری به مبارزه بپردازد. در این نسخه از سیستم مبارزه ای hit-box system استفاده می شود.

بازی ۲۰۱۷

کد خبر 380700

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha