همشهری آنلاین-سجاد میرزامهدی تهرانی: شیطان درون ۲(The Evil Within ۲) نام یک بازی ویدیویی در سبک ترس و بقا است که در تاریخ ۱۳ اکتبر برای کنسول‌های نسل هشتم و ویندوز راهی بازار شد.

این بازی توسط استودیو بازی سازی بتسدا طراحی شده و ادامه شماره قبلی این بازی یعنی شیطان درون می‌باشد. ساخت این بازی از سال 2015 شروع شد اما با این تفاوت که در این بازی دیگر شینجی میکامی گارگردان نیست و در عوض در نقش تهیه کننده ایفا نقش می‌کند.

در دنیا بازی گروهی به نام موبیوس وجود دارد این گروه با شعار "نظم و صلح" در دنیای واقعی فعالیت می‌کنند. این گروه با ساخت دستگاهی به نام استم و ساخت جهانی مجازی به نام یونیون سعی دارند تا دنیای بهتری را برای مردم ایجاد کنند.

این دستگاه برای کار کردن نیاز به یک مغز مرکزی دارد تا سایر مردم با متصل شدن به دستگاه و مغز مرکزی یونیون را به راه بیندازند. اما موبیوس کنترل دستگاه‌ها را از دست می‌دهد و مجبور می‌شود از کارمندان خود یا دیگر انسان‌ها برای برگرداندن وضعیت دستگاه به گذشته استفاده کند.

داستان بعدی سه سال بعد از اتفاقات شیطان درون شروع می‌شود، شخیصت اصلی بازی کارآگاه سباستیان کاستیانوس که از حوادث قسمت اول جان سالم به در می‌برد اما پلیس حرف او را باور نمی‌کند و او از شغل خویش معزول می‌شود.

پس از سه سال در همین هنگام یکی از کارمندان سابق موبیوس و دستیار سباستیان به نام جولی کیدمن به سراغ وی می‌رود و به او خبر می‌دهد که دختر وی به نام لی لی که به نظر می‌رسید به همراه پرستارش در آتش‌سوزی خانه سوخته‌است هنوز زنده است و اکنون به عنوان مغز مرکزی به دستگاه متصل شده‌است. سباستیان وظیفه دارد که علاوه بر نجات دادن دختر خود از توطئه‌های موبیوس را افشا کند.

کد خبر 385627

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha