سه‌شنبه ۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۵:۱۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: برگزاری کنفرانس‌ بزرگ توسط شرکت اپل در ماه سپتامبر به رسمی پذیرفته‌شده تبدیل شده‌است، مراسمی که در آن گوشی جدید و به‌روزرسانی‌های محصولات قدیمی معرفی می‌شوند.

آی فون

براساس گزارش تايم، مراسم سال 2017 با دهمين سالگرد اولين گوشي آي‌فون اين شركت همزمان است،‌از اين رو انتظارات زيادي از آي‌فون 8 كه قرار است در اين مراسم رونمايي شود وجود دارد. خريداران از پيش از رونمايي آي‌فون 7، در انتظار نسخه‌اي كاملا جديد و متحول شده از اسمارت‌فون نمادين اين شركت بوده‌اند.

اپل درحال برنامه‌ريزي برگزاري مراسمي در 12 سپتامبر 2017 است تا آي‌فون جديد خود را رونمايي كند. وال‌استريت‌ژورنال اين خبر را براساس گزارشي از وب‌سايت فرانسوي Mac4Ever منتشر ساخته و شركت اپل نيز آن را تاييد يا تكذيب نكرده‌است.

آي‌فون در دهمين سالگرد تولدش بايد در رقابتي سنگين با رقباي اندرويدي خود مواجه شود: گوشي‌هاي جديد سامسونگ و گوشي اسنشال خالق اندرويد همگي از نمايشگرهايي لبه تا لبه برخوردارند و گوشي‌هاي سامسونگ در عين حال به فناوري تشخيص چهره و شارژ بي‌سيم نيز مجهز است، دو توانايي كه انتظار مي‌رود اپل به آي‌فون 8 خود افزوده باشد.

در كنار آي‌فون 8، انتظار مي‌رود دو نسخه به روزرساني‌شده و جديد‌تر از آي‌فون‌هاي 7 و 7پلاس نيز رونمايي كند و علاوه بر اينها اخبار حاكي از آن است كه اين شركت قصد معرفي تلويزيون اپل با توانايي پشتيباني از پخش 4K و نسخه‌اي جديد از ساعت اپل را نيز دارد.

 

کد خبر 380557

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha