همشهری آنلاین: یادگار امام راحل گفت: مطمئن و مطلع هستم که رییس جمهوری و اعضای دولت دوازدهم به عهدی که با مردم و آرمان‌های امام خمینی (ره) و انقلاب بسته اند، پایبند هستند.

هیات دولت حسن خمینی

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در مراسم تجدید میثاق رییس جمهوری و اعضای دولت دوازدهم با آرمان‌های بلند امام راحل در سخنانی اظهار کرد: انتخابات بزرگی برگزار شد ، مردم با عزم خود دولتی را سرکار آوردند و مجلس شورای اسلامی نیز رای اعتماد به کابینه دوازدهم داد و امروز همه چشم‌ به راه توانمندی‌ها و قدرت دولتمردان در اجرای امور هستیم.

رئیس تولیت آستان حرم مطهر امام خمینی (ره) همچنین اظهار کرد مطمئن هستیم رئیس جمهوری بیش از هر فرد دیگری بار مسئولیت سنگینی که بر دوش ایشان گذشته شده را احساس می‌کند، یک جامعه امیدوار و آماده برای عبور از سختی هایی که به علل متعدد به جامعه وارد شد، پیش رو است.

سید حسن خمینی همچنین گفت: با همت دوستان در چهار سال گذشته موانع بسیاری را از پیش رو برداشته شد و مردم امروز منتظر وعده‌های بزرگی که در دوره انتخابات داده شد و رئیس جمهوری بر پایبندی بر آن تاکید می‌کردند، هستند تا در عمل این وعده‌ها را مشاهده کنند.

وی ادامه داد: با وجود سختی‌ها در همه عرصه‌ها قوه مجریه از توان بالایی برخوردار است و می‌تواند بیش از هر موردی برطرف کننده سختی‌ها باشد.

یادگار امام راحل از خداوند متعال خواست که به فرزند برومند انقلاب، شخص رئیس جمهوری و اعضای دولت توفیق بیشتر عنایت کند.
سید حسن خمینی تصریح کرد وقتی دینداران عرصه حکومت را به دست گرفتند، بیش از هر چیزی می‌دانند حل مشکلات دنیوی مردم بزرگ‌ترین راه برای ترویج دین و آخرت جامعه است.

رییس جمهوری به همراه اعضای هیات دولت دوازدهم صبح امروز همزمان با چهارمین روز از هفته دولت با حضور در مرقد مطهر امام خمینی(ره) با آرمان‌های بلند بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.

کد خبر 380389

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha