همشهری آنلاین: فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: متهم اختلاس ۴۷ میلیارد ریالی در یکی از شعبه های بانک شهر بجنورد دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شد.

سردار علیرضا مظاهری

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علیرضا مظاهری ظهار کرد: در پی اعلام گزارشی مبنی بر وقوع یک فقره اختلاس در یکی از بانک‌های شهرستان بجنورد گروهی از ماموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی استان به همراه دادستان مرکز استان در محل حاضر شدند.

وی گفت: این متهم 33 ساله و کارمند بانک با سوء استفاده از موقعیت شغلی در سال‌های 95 و 96 اقدام به اختلاس 12 میلیارد ریال از حساب چک‌های رمزدار و مبلغ 35 میلیارد ریال از حساب مشتریان که گردش مالی زیاد داشتند، می‌کرد.

پیش از این و در 19 مردادماه جاری هم، دستگیری متهم اختلاس یکهزار و 66 میلیارد ریالی بانک ملی صفی آباد اسفراین در این استان خبرساز شده بود.

مسلم محمدیاران دادستان عمومی و انقلاب بجنورد در  اين خصوص اظهار کرده بود: این متهم که به کشور ترکیه متواری شده بود، پس از بازگشت به ایران در مناطق جنوبی کشور دستگیر شد.

وی با بیان انکه متهم از کارکنان بانک ملی بوده که با هویت جعلی وارد کشور شده است، گفت: این فرد در یک استان جنوبی مستقر شده بود که با تلاش سربازان گمنام امام زمان دستگیر شد. محمدیاران اظهار کرده بود: این میزان پول به بیت المال بازگشت داده شده است.

کد خبر 379974

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha