شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: رییس اداره محیط زیست پردیس با بیان این که شکایت‌های مردمی در این شهرستان بیش‌تر در زمینه آلودگی هوا است، گفت: به تمامی این شکایت‌ها رسیدگی شده است.

آلودگی هوا در صدر شکایت‌های مردم پردیس

به گزارش ايسنا، حسن فراهانی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۰ مورد شکایت مردمی در زمینه آلودگی هوا، پسماندسوزی، قطع درختان و آلایندگی واحدهای رنگ کاری به اداره محیط زیست پردیس رسیده است.

وی با بیان این که از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه ۲۰۷ واحد صنعتی و کارگاه پایش شده است، گفت: از این تعداد برای ۱۶۷ واحد آلاینده اخطاریه زیست‌محیطی صادر شده است.

فراهانی ادامه داد: برای واحدهای متخلف دو اخطاریه صادر می‌شود و به آن‌ها مهلت رفع آلایندگی می‌دهیم. چنانچه واحدهای صنعتی به اخطاریه‌های صادر شده بی‌توجهی کنند، از راه قانونی با آن‌ها برخورد خواهیم کرد. اگر واحدی با عدم تصفیه فاضلاب خود سبب آلودگی آب شود به علت حساسیتی که آلودگی آب دارد به‌ سرعت با واحد آلاینده برخورد می‌کنیم.

رییس اداره محیط زیست پردیس در پایان با اشاره به این که ۹ واحد به دلیل عدم همکاری با اداره محیط زیست به مراجع قضایی معرفی شده‌اند، گفت: چهار واحد نیز به دلیل آلایندگی و بی‌توجهی به اخطاریه‌های زیست محیطی از ابتدای سال تاکنون پلمب شده‌اند.

کد خبر 379611

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha