همشهری آنلاین: محبی نیا در بخشی از اظهار نظرش در دفاع از عملکرد وزیر راه، خطاب به نمایندگان گفت:چرا می گویند سه یا ۴ وزیر را بیاندازیم تا حرمت مجلس حفظ شود؟ اگر رئیس جمهور ۱۸ نفر را در سطح شهید چمران معرفی کردند باید همه افراد را رد کنیم؟ یا خدایی ناکرده ۱۸ نفر در حد مثلا باباشاهی معرفی کردند باید به همه افراد رأی دهیم؟

به گزارش خانه ملت، جهانبخش محبی‌نیا درنشست علنی شنبه- 28 مرداد ماه- مجلس شورای اسلامی، درموافقت با عباس آخوندي وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی صحبت كرد و بخش‌هايي از اظهار نظرش با حاشيه‌هاي جاليي همراه بود.

او خطاب به نمايندگان مجلس گفت:برادران و خواهران گرامی از انتخاب  وزرایی که شجاع باشند و حرف‌هایشان را بزنند نهراسید؛ بنده به آقای زنگنه عرض کردم، آقای زنگنه تجربیاتی که در این سال‌ها به دست آورده‌اید و آن اصول موضوعه توسعه را پس از 40 سال با خودتان نبرید و این در حالی است که آقای شریعتمداری صنعت ما مرده است، شما بیا خودت را فدا کن، صنعت را احیاء کن.

محبی نیا تصریح کرد: سومین عارضه که ما داریم سطح تصمیم‌گیری ما هنوز در هیجان و احساس متوقف است،  باید همیشه بیدار باشیم تا کلاه سرمان نرود, سومین عارضه منفی ما این است که ما تصمیماتمان را در سطح احساس و هیجان متوقف است و بعضی از مواقع شیپورها به خاطر خدا نواخته نمی‌شود.چرا مي گويند سه يا 4 وزير را بياندازيم تا حرمت مجلس حفظ شود؟ 

وی ادامه داد: اگر رئیس جمهور 18 نفر را در سطح چمران معرفی کردند باید همه افراد را رد کنیم؟ و یا خدایی ناکرده 18 نفر در حد مثلا باباشاهی معرفی کردند باید به همه افراد رأی دهیم؟و این در حالی است که  اگر  آقای آخوندی را  در حد  اجرای برنامه‌های حمل و نقل و مسکن  بررسی کنیم، واجب است و اگر امید و  اصلاح طلب است به ایشان رأی بدهیم، شیپور به خاطر خدا نواخته نشده است.

نماینده مردم شاهین دژ، تکاب و میاندوآب در مجلس  شورای اسلامی تصریح کرد: در فراکسیون ولایی اگر چارچوب مورد نیاز یک وزیر را بررسی کردیم و دیدیم این وزیر به درد جمهوری اسلامی و انقلاب می‌خورد و اگر رأی ندهید جواب خدا را نمی‌توانید بدهید و باید این قفس را شکست و من فکر می‌کنم آقای آخوندی وزیری است که شجاعت لازم را برای اداره این وزارتخانه دارا است و می‌تواند شجاعانه ادامه دهنده طرح ها و برنامه‌هایی باشد که در 4 سال آتی شروع کرده است.

کد خبر 379605

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha