همشهری آنلاین: تیم ملی موی تای جوانان و جوانان ایران در اولین تجربه حضور خود در آوردگاه بین‌المللی ٦ مدال به ارمغان آورد.

Muy Tay

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های رزمی، تیم ملی موی تای نوجوانان و جوانان ایران که برای نخستین بار پا به مسابقات بین‌المللی گذاشته است، توانست مدا‌های رنگین و ارزشمند این مسابقات را از آن خود کند.

پس از امیرحسین زلفی، حسین عبدی و حسن محمودزاده که سه مدال برنز ارزشمند را به گردن آویختند، در فینال سجاد ستاری در 60- موفق شد رقیب ترک را مغلوب خود کرده و نخستین طلای کاروان ایران را به دست آورد.

در ادامه محمدرضا چاب، ملی‌پوش گلستانی ایران نیز از سد نماینده ترک گذشا و دومین طلای مسابقات را به گردن آويخت و در پایان سعید اکوامپور، نماینده ۹۱+ كيلوگرم كشورمان با يك بازی زیبا حریف روس خود را مغلوب کرد و روزی سراسر طلایی را برای ایران رقم زد.

در روز پایانی این رقابت‌ها اسامي پنج تیم برتر اعلام شد.

تايلند، روسیه و استرالیا با حضور بیش از ۱۰۰نفر به ترتیب در رده‌های اول، دوم و سوم قرار گرفتند. تیم ترکیه با ۶۵ فایتر و ایران با ۱۷ ورزشکار رده‌های چهارم و پنجم جهان را به خود اختصاص دادند.

در اين ميان و در شب پايانی بازى‌های قهرماني جهان در شهر بانكوك تايلند، ايران موفق به كسب دو نشان در قسمت برترين داور زن مسابقات توسط آرزو مقدوری، داور بين‌المللی انجمن ملی موی تای ايران و جايزه بهترين فدراسيون در تلاش برای "برابری حقوق زنان و مردان" نیز به انجمن ملی موی تای فدراسیون ورزش‌های رزمی ایران تعلق گرفت.

 

کد خبر 378972

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha