همشهری آنلاین: خبرگزاری روسی اسپوتنیک نوشت: پس از آنکه برخی منابع خبری از تن دادن ریاض به ریاست جمهوری بشار اسد خبر داده بودند امارات عربی متحده نیز از کشورهای غربی و آمریکا خواست تا اسد در قدرت باقی بماند و با وی وارد تعامل شوند.

 اسپوتنیک: امارات هم به ریاست جمهوری بشار اسد تن داد

به گزارش ايرنا، خبرگزاری اسپوتنیک در بخش عربی خود به نقل از منابع آگاه در پایگاه خبری 'زمان الوصل' وابسته به مخالفان سوری فاش کرد که دولت امارات به دولت های اروپایی و آمریکا پیشنهاد کرده که ماندن بشار اسد در قدرت را با شرایط عدم اطاعت مخالفان سوریه از وی حداقل در دوره انتقالی بپذیرند چرا که اغلب مخالفان سوری در زمان حاضر در دام گروه های تروریستی افتاده اند.

براساس این گزارش، امارات از آمریکا خواست که حمایت از مخالفان را کاهش دهد و با بشار اسد وارد تعامل شود با این شرط که وی از ایران دور شود.

اسپوتنیک عربی همچنین گزارش داد:منابع مطلع در ائتلاف ملی سوریه گزارش دادند که ترکیه حمایت مالی مخالفان سوریه موسوم به ائتلاف ملی در ترکیه را ازهفته گذشته قطع کرده است و این ائتلاف اکنون در وضعیت دشواری قرار گرفته است.

براساس این گزارش، ترکیه به این ائتلاف اعلام کرد که دیگر حمایت مالی خود که بیش از320هزار دلار در ماه بود را ادامه نخواهد داد.

کد خبر 378594

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha