جمعه ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با اشاره به اینکه شکست مقابل پرسپولیس حق آنها نبود، گفت: گل‌های بچگانه خوردیم.

گل محمدی

به گزارش مهر، یحیی گل محمدی  در جمع خبرنگاران در نشست خبری بعداز بازی تراکتورسازی و پرسپولیس گفت: شکست حق ما نبود و باید حداقل یک امتیاز می‌گرفتیم.

وی با اشاره به اینکه به پرسپولیس بابت برد امروز تبریک می‌گویم اما می‌توانستیم با امتیاز بیرون بیاییم، اظهار داشت: فرصت  های خوبی برای جبران داشتیم، اما نتوانستیم استفاده کنیم.

گل محمدی با تاکید بر اینکه شرایط بازی طوری پیش رفت که می‌‌توانستیم برنده باشیم، ابراز داشت: ما در بازی امروز موقعیت داشتیم و می‌توانستیم حتی برنده بازی باشیم اما از موقعیت‌هایمان خوب استفاده نکردیم.

سرمربی تراکتورسازی با تاکید بر اینکه ما تغییرات زیادی داشتیم و چند جوان به تیم ما اضافه شدند، گفت: در آغاز بازی، بازیکنان ما تحت‌تأثیر بازی بوده و عملکرد خوبی نداشتند.

وی با اشاره به اینکه ما در ادامه بهتر شدیم، گفت: ما نیمه دوم موقعیتی به حریف ندادیم، بچه‌های ما در زمان شروع بازی تحت تأثیر قرار داشتند و حدود ۲۰ دقیقه ابتدایی خوب نبودند اما کم‌کم بهتر شدند.

گل محمدی با اشاره به اینکه باید به این بازیکنان اعتماد کرد و آنها را باور داشت، ادامه داد: ما سعی می‌کنیم بهتر شویم و از هواداران تراکتور تشکر می‌کنم که امروز ما را غافلگیر کردند و دست آنها را می‌‌بوسم.

وی با تاکید بر اینکه مسئولیت باخت بر عهده من است، گفت: باید کاری کنیم که از بازیکنان جوان حمایت کنیم تا در تیم قوی‌تر شویم.

گل محمدی با اشاره به اینکه در مجموع امروز بد نبودیم، ادامه داد: حدود ۶ هفته طول می‌کشد تا بازیکنان جوان با تجربه شوند و باید به آنها اعتماد کرد.

وی در خصوص عملکرد داور بازی نیز گفت: بازی یکی دو صحنه داشت که باید کارشناسان ببینند و نظر دهند. صحنه تک به تک شدن شریفی که گفت مرا زدند به نظرم پنالتی بود.

کد خبر 378285

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha