همشهری آنلاین: اعضای هیات موسس انجمن پیشکسوتان مطبوعات به پاس تلاش‌های ناصر ملک‌محمدی، روزنامه‌نگار پیشکسوت استاد با اهدای لوح‌تقدیری از وی قدردانی کردند.

ملک محمدی

به گزارش ایسنا، این‌ مراسم صمیمانه بعداز ظهر روز (۱۴ تیر ماه) در منزل ناصر ملک‌محمدی و با حضور جمعی از روزنامه‌نگاران باسابقه از سوی انجمن پیشکسوتان مطبوعات برگزار شد.

برخی از اعضای هیات موسس انجمن پیشکسوتان مطبوعات از جمله مسعود مهاجر،هوشنگ اعلم و رضا قوی‌فکر با بیان خاطراتی از سال‌ها تلاش ناصر ملک‌محمدی در عرصه‌ی مطبوعات کشور و نیز تربیت شاگردانی که هم اکنون در عرصه روزنامه‌نگارانی فعالیت دارند، یاد کردند.

در این مراسم که با سخنان ملک‌محمدی درباره‌ی فعالیت‌های مطبوعاتی‌اش آغاز شد،لوح تقدیری که از سوی هیات موسس انجمن پیشکسوتان مطبوعات تهیه شده بود به ایشان تقدیم شد .

عباس یاری ، ناصر شهلا ، احمد امینی و ندا عابد از دیگر روزنامه‌نگاران حاضر در مراسم بودند.

ناصر ملک‌محمدی 10 بهمن‌ماه سال ۱۳۱۴ در نور به دنیا آمده است؛ او در طول فعالیت‌های مطبوعاتی‌اش،سردبیر چندین نشریه از جمله مجله صبح امروز بود .

او همچنین در ۲۷ سالگی به ریاست سندیکای نویسندگان و خبرنگاران مطبوعات انتخاب شد. ملک‌محمدی تالیف مجموعه کتاب‌های کلام شفا بخش و باز نویسی کتاب نبرد پارت‌ها را نیز در کارنامه فرهنگی خود دارد .

کد خبر 375337

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha