همشهری آنلاین: انجمن پیشکسوتان مطبوعات در پی درگذشت محمد حیدری (روزنامه نگار پیشکسوت) پیام تسلیتی منتشر و زمان مراسم تشییع پیکر آن مرحوم و مراسم ختم را اعلام کردند.

به گزارش ایسنا، در متن این پیام تسلیت که به صورت اختصاصی در اختیار ایسنا قرار گرفته، آمده است:

«محمد حیدری (حیدر علی ) روزنامه‌نگار پیشکسوت پس از تحمل سال‌ها بیماری روز گذشته به دیار باقی شتافت. ‌
انجمن پیشکسوتان مطبوعات ایران با اندوه بسیار فقدان این روزنامه‌نگار شریف که بیش از نیم قرن در مطبوعات مختلف قلم زد و هرگز جز برای مردم کشورش و اعتلای کشورش ننوشت را به جامعه‌ی مطبوعاتی کشور، دوستان و همکاران و خانواده‌ی محترمش تسلیت گفته برای این روزنامه‌نگار خوشنام آرزوی آرامش ابدی و ماندگاری یاد و نامش را دارد .

زنده یاد محمد حیدری در طول سال‌ها فعالیت مطبوعاتی دبیر سرویس‌های مختلف و معاون سردبیری روزنامه اطلاعات، سردبیری مجله گزارش و سردبیری نشریات مختلف را عهده دار بود. این روزنامه‌نگار نامدار همچنین شاگردان بسیاری را در عرصه ی مطبوعات تربیت کرد .

مراسم تشییع پیکر پاک محمد حیدری عزیز ساعت ده صبح فردا (۲۰ فروردین ماه) از مقابل منزلش واقع در خیابان شریعتی خیابان جلفا خیابان قناری غربی پلاک ۱۳ بر گزار می‌شود.

همچنین مراسم یادبود این روزنامه نگار نامی از ساعت ۱۵/۳۰ تا ۱۷ روز پنجشنبه، ۲۴ فروردین ۹۶ در مسجد کتابی واقع در خیابان شریعتی جنب پل همت ضلع شمال شرقی میدان کتابی بر گزار می شود. حضور همکاران مطبوعاتی در مراسم تشییع و یادبود محمد حیدری عزیز ،ادای احترام به روزنامه نگاری کشور بویژه مقام والای محمد حیدری نازنین است و نیز سبب اعتلای مقام روزنامه نگار در جامعه خواهد شد.»

کد خبر 366471

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha