دوشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: طلای جهانی اوایل معاملات دوشنبه ۱۲ تیرماه در آستانه تعطیلات روز استقلال آمریکا که کاهش حجم معاملات را بدنبال داشته است، تغییر چندانی نداشت.+

به گزارش ایسنا، هر اونس طلا برای تحویل فوری در معاملات روز جاری بازار سنگاپور تقریبا ثابت بود و در ۱۲۴۱.۰۴ دلار ایستاد. بهای معاملات طلا ماه گذشته بیش از ۲ درصد کاهش داشت که نخستین کاهش ماهانه در سال جاری بود.

در بازار نیویورک، هر اونس طلا برای تحویل در اوت ۰.۱ درصد کاهش یافت و به ۱۲۴۰.۸۰ دلار رسید.

بر اساس گزارش رویترز، دلار روز دوشنبه در برابر سبدی از ارزهای بزرگ از پایین‌ترین سطح ۹ ماه گذشته افزایش یافت اما تحت تاثیر انتظارات برای تحکیم سیاست پولی در اروپا که از ارزش پوند و یورو پشتیبانی کرده، همچنان متزلزل مانده است.

ذخایر "اس پی دی آر گولد تراست" که بزرگترین صندوق سرمایه‌گذاری تحت پشتوانه طلا در جهان است، روز جمعه ۰.۱۴ درصد کاهش یافت و به ۸۵۲.۵۰ تن رسید.

طبق آمار کمیسیون معاملات آتی کالای آمریکا که روز جمعه منتشر شد، سرمایه‌گذاران شمار قراردادهای خرید طلا و نقره در بازار معاملات آتی کامکس نیویورک را در هفته منتهی به ۲۷ ژوئن برای سومین هفته متوالی کاهش دادند.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، هر اونس نقره برای تحویل فوری ۰.۲ درصد کاهش یافت و به ۱۶.۶۰ دلار رسید. هر اونس پلاتین برای تحویل فوری با ۰.۴ درصد کاهش، ۹۲۱.۳۰ دلار معامله شد و هر اونس پالادیوم برای تحویل فوری ۰.۴ درصد رشد کرد و به ۸۴۸.۲۱ دلار رسید.

کد خبر 374972

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد‌ جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha