یکشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس اداره نظارت بر مواد غذایی و آشامیدنی با منشأ گیاهی سازمان غذا و دارو، گفت: نوشیدنی‌ها نباید یخ زده باشد و مردم از خرید نوشیدنی‌های یخ زده خودداری کنند.

نوشیدنی یخ زده نخورید

به گزارش خبرگزاری مهر، نسترن محمدی افزود: با توجه به فرارسیدن فصل تابستان و گرمای شدید در برخی از مناطق لزوم استفاده و نگهداری مواد غذایی در فروشگاه‌ها و مغازه‌ها دو چندان می‌شود.

وی گفت: شهروندان هنگام خرید محصولات غذایی به ویزه نوشیدنی‌ها حتما به آرم سازمان غذا و دارو و تمامی مشخصات آن از جمله تاریخ تولید و انقضا، پروانه بهداشتی ساخت و دیگر موارد لازم دقت نمایند.

محمدی اظهار داشت: تمامی نوشیدنی‌ها از جمله آب های معدنی حتما باید در داخل یخچال‌های مناسب و با دمای مناسب یخچال نگهداری شوند.

رئیس اداره نظارت بر مواد غذایی و آشامیدنی با منشأ گیاهی سازمان غذا و دارو در ادامه بیان داشت: نوشیدنی‌ها به هیچ عنوان نباید یخ زده باشند و مصرف کنندگان از خرید نوشیدنی‌های یخ زده خودداری کنند.

وی گفت: نوشیدنی‌ها و مواد غذایی که امکان فاسد شدن آنها بالا است، به هیچ عنوان نباید زیر نور آفتاب قرار بگیرد و مصرف‌کنندگان هنگام خرید به خصوص در مسافرت‌ها به این موضوعات توجه جدی داشته باشند.

کد خبر 374793

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تغذیه و آشپزی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha