همشهری آنلاین: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه دشمنان تهدیدات خود را با شدیدترین پاسخ دریافت خواهند کرد، گفت: مسیر فعالیت‌های ایران اسلامی در زمینه فعالیت‌های موشکی و دفاعی مشخص است.

حسین دهقان

به گزارش وزارت دفاع، سردارسرتیپ پاسدار حسین دهقان درباره توان موشکی وعملیات موشکی ایران علیه داعش اظهارکرد: دشمنان نظام اسلامی شاهد بودند ایران هرگزمقابل دشمن کوتاه نخواهد آمد و تهدیداتی را که از سوی آنان شود را با شدیدترین پاسخ دریافت خواهند کرد.

وی درباره وضع تحریم‌های جدید از سوی آمریکا اظهارداشت: آمریکا تحت هر شرایطی به دنبال اعمال محدودیت و فشارعلیه ایران است و تحریم های آمریکا اقدام جدیدی درقبال ایران نیست چرا که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با این وضعیت مواجه بوده ایم.

وی گفت: آنچه که امروز ما به عنوان دستاوردهای دفاعی خود داریم ناشی از تلاشی است که فرزندان این ملت دردوران تحریم ها به دست آورده و انجام داده‌اند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تأکید بر اینکه هیچگاه نمی شود جلوی پیشرفت یک ملت را گرفت و مانع از تحقق آرمان‌های آنها شد، بیان داشت: آمریکا نیز تلاش خود را می کند تا بتواند محدودیت هایی برای ایران اعمال کند اما در حقیقت رنج خود می برند و زحمت ما می دارند.

سرداردهقان تصریح کرد: نگرانی ملت ایران بابت تحریم های آمریکا نیست چراکه نظام ما آنقدر ریشه دار و مستحکم است که حرکت های آمریکا نمی تواند اثر جدی بر روی فعالیت‌های ما بگذارد و قدرت ایران مانع از تأثیرگذاری جدی تحریم های آمریکا می شود.

وی افزود: دربخش دفاعی نیازی نداریم که چشم به خواسته های آمریکا بدوزیم و یا اینکه بخواهیم به خواسته‌های آنها تمکین کنیم؛ گرچه هدف و مسیر ایران اسلامی در زمینه فعالیت های موشکی و دفاعی کاملا مشخص است.

کد خبر 374736

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha