همشهری آنلاین: تیم ملی والیبال ایران در سومین و آخرین مسابقه هفته دوم لیگ جهانی موفق به شکست آرژانتین شد تا بار دیگر این تیم را در لیگ جهانی شکست داده باشد.

Mousavi

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم‌های ملی والیبال ایران و آرژانتین از ساعت 21 و 10 دقیقه یکشنبه شب (21 خرداد) در سالن 12 هزار نفری آزادی به مصاف یکدیگر رفتند كه تیم ایران سه بر دو آرژانتین را شکست داد.


ملی‌پوشان ایران در ست سوم و چهارم با امتیازهای 25 بر 20 و 25 بر 23 مغلوب آرژانتین شدند، اما در ست‌های اول، دوم و پنجم با امتیازهای 29 بر 27، 25 بر 20 و 15 بر 11 به پیروزی رسیدند تا سومین برد خود در لیگ جهانی سال 2017 را تجربه کرده و هفت امتیازی شوند.

ایگور گولاکوویچ در این مسابقه از ترکیب میلاد عبادی‌پور، سعید معروف، فرهاد قائمی، سید محمد موسوی، عادل غلامی، امیر غفور و مهدی مرندی (لیبرو) استفاده کرد.

خولیو ولاسکو در آخرین مسابقه هفته دوم لیگ جهانی از ترکیب ماکسیمیلیانو کاوانا، کریستیان پوگلاخن، نیکولاس برونو، سباستین سوله، سانتیاگو دارایدو، پابو کِرر و الکسیس گونزالز (لیبرو) در ابتدای دیدار با ایران استفاده کرد.

محمدجواد معنوی‌نژاد با کسب 26 امتیاز، امتیازآورترین بازیکن این میدان شد. میلاد عبادی‌پور نیز توانست برای تیم ایران 22 امتیاز به دست آورد.

گفتنی است معنوی‌نژاد در ست پنجم دیدار با آرژانتین مصدوم شد و در بازی حضور نداشت.

امتیاز آورترین بازیکن تیم آرژانتین نیز کریستیان پوگلاخن شد که 22 امتیاز برای این تیم به دست آورد. همچنین پابو کِرر در تیم آرژانتین با 19 امتیاز در رتبه دوم امتیازآورترین بازیکنان این تیم قرار گرفت. تیم آرژانتین در پنج ست مسابقه با ایران 108 امتیاز به دست آورد.

تیم‌های ایران و آرژانتین در لیگ جهانی سال 2016 دو بار به مصاف یکدیگر رفتند که ایران در هر دو مسابقه سه بر دو به پیروزی رسید.

تیم ملی والیبال ایران در هفته سوم لیگ جهانی (25 تا 29 خرداد) در لهستان به میدان می‌رود و علاوه بر میزبان با تیم‌های آمریکا و روسیه نیز مسابقه خواهد داد.

 

کد خبر 372899

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha