همشهری آنلاین: تیم ملی جودوی نابینایان و کم‌بینایان کشورمان در مسابقات تیمی آسیا و اقیانوسیه که در ازبکستان برگزار شد، برای اولین بار در تاریخ به عنوان ارزشمند نایب قهرمانی دست یافت.

Judo-Team

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌هاي نابینایان و کم‌بینایان، مسابقات تیم به تیم قهرمانی آسیا و اقیانوسیه در دو گروه برگزار شد که تیم ملی کشورمان با تیم‌های قدرتمند قزاقستان و هند همگروه شد و با برتری کامل مقابل این دو تیم با اقتدار هرچه تمام‌تر به فینال راه یافت.

تیم ملی ایران در دیدار نهایی در مصافی پایاپای مقابل تیم پرآوازه و مطرح کره جنوبی که از قهرمانان جهان و المپیک بهره می‌برد با نتیجه نزدیک 3 بر 2 مغلوب شد و به عنوان تاریخی نایب قهرمانی آسیا و اقیانوسیه رسید.

در مسابقه فینال میثم بنی‌طبا و محمدرضا خیرالله‌زاده، دو حریف نامدار کره‌ای که عنوان قهرمانی جهان و المپیک را یدک می‌کشیدند را مغلوب كردند که در این بین خیرالله‌زاده جودوکار کره‌ای را با هنرنمایی خود ضربه فنی کرد و در 3 وزن دیگر نمایندگان کشورمان در مبارزاتی نزدیک و با امتیاز مقابل حریفان خود شکست خوردند.

بدین ترتیب در مسابقات تیمی جودوی نابینایان و کم‌بینایان آسیا و اقیانوسیه تیم ملی کره جنوبی در جایگاه نخست ایستاد، تیم ملی ایران نایب قهرمان شد و تیم‌های پرقدرت و عنوان‌دار ازبکستان و قزاقستان بعد از کشورمان به عنوان سومی مشترک دست یافتند.
گفتنی است پیش از این و در مسابقات انفرادی تیم ملی جودوی کشورمان با کسب 2 مدال طلا، 1 نقره و 2 برنز در جایگاه سوم قرار گرفته بود.

کد خبر 371691

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha