همشهری آنلاین: تیم ملی جودوی نابینایان و کم‌بینایان در دومین روز رقابت‌های قهرمانی آسیا - اقیانوسیه که در ازبکستان برگزار می‌شود، صاحب یک مدال طلا، یک نقره و دو برنز دیگر شد و در مجموع در رده سوم تیمی قرار گرفت.

Moosanejad

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌هاي نابینایان و کم‌بینایان، در وزن 100 - کیلوگرم احسان موسی‌نژاد با کسب دو برد متوالی مقابل رقبای قدرتمند خود از تایلند به عنوان قهرمانی و مدال ارزشمند طلا دست یافت.

در وزن 81 - کیلوگرم امید جعفری که در دور نخست با قرعه استراحت روبرو شده بود، در دور دوم توشیف، نماینده قدرتمند ازبکستان را با ضربه فنی مغلوب کرد و فینالیست شد، ولی در مسابقه فینال به حریف مطرح خود از کره جنوبی باخت و صاحب گردن‌آویز نقره شد.

در وزن 90 - کیلوگرم محمدعلی شنانی در دور نخست نماینده کره جنوبی را با ضربه فنی شکست داد، در دور دوم در حالی که با جودوکار ازبکستان به تساوی رسیده بود، با رای ناحق داوران، حریفش برنده اعلام شد تا او به مسابقه رده‌بندی برود و در این مرحله با غلبه بر جودوکاری از تایلند به مدال برنز دست یافت.

و بالاخره در وزن 100 + کیلوگرم محمدرضا خیرالله‌زاده در دور اول استراحت داشت، در دور دوم به ازبکستان باخت و به دیدار رده‌بندی راه یافت که در این مرحله با عبور از نماینده عراق مدال برنز گرفت.

بدین ترتیب تیم ملی جوودوی نابینایان و کم‌بینایان کشورمان با احتساب یک مدال طلای سعید رحمتی و یک برنز بنی طبا که در روز نخست حاصل شد، در مجموع صاحب 2 مدال طلا، 1 نقره و 3 برنز شد و برای اولین بار در رده سوم مسابقات ایستاد.

کد خبر 371571

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha