همشهری آنلاین: آیت‌الله علم‌الهدی در خطبه‌های نماز جمعه مشهد گفت نوازندگی‌های عمومی و جمعی و کنسرت‌ها در مشه حرم‌شکنی امام رضا(ع) و انکر منکرات شهر مشهد است.

حجت‌الاسلام علم‌الهدی

به گزارش ايلنا، حجت الاسلام والمسلين علم‌الهدي در بخشي از خطبه‌هاي نماز جمعه 5 خرداد در مشهد، با تأکید بر این‌که نوازندگی عمومی در مشهد، حرمت‌شکنی امام رضا (علیه‌السلام) است، گفت: این تریبون نماز جمعه است، حداقل در خطبه نماز جمعه باید امربه‌معروف و نهی از منکر شود و به‌عنوان نهی از منکر می‌گویم مردم، نوازندگی‌های عمومی و جمعی و کنسرت‌ها در مشهد حرمت‌شکنی امام رضا (علیه‌السلام)، انکر منکرات در این شهر این است که حرمت امام رضا (علیه‌السلام)شکسته شود، من هم نهی از منکر می‌کنم، خدایا تو شاهد باش من وظیفه‌ام را در نهی از منکر کردم، مردم می‌خواهند نهی از منکر کنند یا نه، خودشان می‌دانند، من وظیفه‌ام را در نهی از منکر انجام دادم.

نماینده ولی‌فقیه با بیان این‌که برگزاری کنسرت هنجارشکن در هر نقطه‌ای از کشور دشمنی با خدا است، تصریح کرد: حرمت‌شکنی امام رضا حرام است، منکر است، ایجاد کنسرت نوازندگی‌های عمومی و جمعی در هر نقطه‌ای از کشور اگر هنجارشکن باشد، نه‌تنها گناه است بلکه توسعه و ترویج فسق و فجور و دشمنی با خداست، اگر هنجارمند باشد بستگی به اولیاء فرهنگ دارد که هر کار می‌خواهند بکنند اما اینجا حرمت‌شکنی امام رضا است، اینجا حرم و صحن امام رضا است، این حرمت‌شکنی چرا؟ من آدم بدی هستم، با بنده بد هستید، به بنده فحش می‌دهید، این‌همه تخریب، فحش، توهین، افترا، تقطیع حرف‌ها، خلاف حرفم را پخش می‌کنید، بیشتر از این بکنید اما با امام رضا چرا؟فقط عیبش این است که امام رضا غریب الغرباء است، روزی که جگرش را پاره‌پاره کردند در این شهر غریب الغربا بود، امروز هم غریب الغربا است که حرمتش را در هم بشکنید؟ این درست است؟

او خاطرنشان کرد: شما حرف مرا قبول ندارید، بنده اصول دین نیستم که مرا قبول کنید، این مراجع تقلید شما، از آنان استفتاء کنید که کنسرت در مشهد حرمت‌شکنی امام رضا هست یا نیست، استفتاء از مراجع تقلید کنید، مقام معظم رهبری، مراجع قم و نجف، شما مسلمانید، شما شیعه‌اید، شما تقلید می‌کنید در اعمال و احکامتان، اگر حرف مرا قبول ندارید از مراجعتان بپرسید.

کد خبر 371367

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha