سه‌شنبه ۲۹ آبان ۱۳۸۶ - ۱۳:۱۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: سازمان هواشناسی با صدور اخطاریه ویژه‌ای نسبت به کاهش تا 16 درجه‌ای دمای هوا و آبگرفتگی معابر عمومی در شمال، غرب و مرکز کشور هشدار داد

به گزارش ایسنا، با پیش‌بینی تشدید بارش و وزش باد از اوایل روز پنجشنبه(اول آذر) تا اوایل روز جمعه در دامنه‌های زاگرس در خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کرمانشاه، ایلام، لرستان، تهران، قزوین و زنجان، آبگرفتگی معابر عمومی پیش‌بینی می‌شود. همچنین در روزهای جمعه و شنبه دمای هوا در این مناطق بین 5 تا 12 درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد.

به سبب تشدید بارش در استانهای اردبیل، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و بویژه گیلان آبگرفتگی معابر عمومی، کاهش دما بین 6 تا 16 درجه سانتیگراد و وزش باد شدید در روزهای پنجشنبه و جمعه پیش‌بینی می‌شود. همچنین در این مدت دریای خزر نیز مواج خواهد بود.

به سبب پیش‌بینی بارش برف در مناطق کوهستانی، اختلال در آمد و شد خودروها در جاده‌های کوهستانی منتهی به این مناطق در این مدت دور از انتظار نیست.

سازمان هواشناسی کشور همچنین در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه آسمان تهران را نیمه‌ابری تا ابری در پاره‌ای از نقاط با بارش برف و باران پیش‌بینی کرد که حداقل و حداکثر دمای تهران در این روزها به 10 و 15 درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.

کد خبر 37108

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز