دوشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۳:۱۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: پایگاه خبری 'اینسایدر' زیمبابوه اعلام کرد که یک کشیش این کشور در حالی که قصد داشت همچون حضرت مسیح (ع) بر روی آب راه برود، توسط سه تمساح بلعیده شد.

تمساح

به گزارش ايرنا، براساس این گزارش، کشیش 'جاناتان مَته توا' از 'کلیسای مقدس رستاخیز صبح' روز گذشته (شنبه 30 ارديبهشت) درحالی که قصد داشت به شاگردان مدرسه دینی خود در باره معجره راه رفتن حضرت مسیح (ع) بر روی آب تعلیم دهد، پس از ورود به رودخانه 'اِموِنیا' طعمه 3 تمساح شد.

این گزارش حاکی است که طلبه‌های این مدرسه دینی تمام مراحل غرق و بلعیده شدن این پدر روحانی را در رودحانه سفید که به رودخانه تمساح در استان پومالانگای آفریقای جنوبی می‌ریزد، به چشم دیدند.

دیکون اِنکوسی، یکی از طلبه‌های این مدرسه دینی به روزنامه رسمی 'هرالد' ارگان حزب حاکم زانو پی اف این کشور گفت که پدر مقدس (کشیش جانانان) در مراسم دینی یکشنبه گذشته به آنها قول داده بود تا برای نشان دادن مراتب ایمان خود به معجرات عیسای نبی (ع)، معجزه راه رفتن آن حضرت را بر روی آب به نمایش می‌گذارد، اما متاسفانه او در مراسم تمرین دیروز برای نمایش آن برای مراسم اصلی امروز در کلیسا، توسط 3 تمساح بزرگ خورد شد.

کد خبر 370885

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha