مرد ۳۹ ساله به‌دنبال اختلاف با همسرش راهی خانه پدرزنش شد و اعضای خانواده او را به گلوله بست.

در اين حادثه 6 نفر ازجمله نوزادي دوماهه جان باختند و دختربچه‌اي شش‌ساله مجروح شد.اين حادثه حدود ساعت1:26 بامداد به پليس شهرستان سلماس در آذربايجان غربي گزارش شد. مأموران پليس كه از طريق همسايه‌ها در جريان تيراندازي در خانه‌اي مسكوني در خيابان مصطفي خميني شمالي قرارگرفته بودند به سرعت راهي آنجا شدند.

آنها به محض ورود به خانه با اجساد بي‌جان 5 نفر از اعضاي خانواده روبه‌رو شدند اما بررسي‌ها نشان مي‌داد كه 2نفر ديگر كه يك نوزاد دوماهه و دختربچه‌اي شش‌ساله بودند هر چند هدف گلوله قرار گرفته‌اند اما هنوز زنده‌ هستند. مجروحان حادثه به سرعت به بيمارستان منتقل شدند و تحت درمان قرار گرفتند. تلاش پزشكان اما براي نجات نوزاد دوماهه نتيجه‌اي نداشت و او جانش را از دست داد. پزشكان در ادامه موفق شدند گلوله‌اي را كه در قفسه سينه دختربچه شش‌ساله گير كرده بود، پس از عمليات جراحي خارج كنند و جان او را نجات دهند. از سوي ديگر، تيمي از كارآگاهان پليس آگاهي آذربايجان غربي كه در محل حادثه حاضر شده بودند شروع به تحقيق در اين زمينه كردند.

قربانيان زن و مردي ميانسال به همراه فرزندان و نوه‌هايش بودند كه همگي آنها به ضرب گلوله سلاح گرم به قتل رسيده بودند. در ادامه بررسي‌ها مشخص شد كه عامل اين جنايت داماد اين خانواده است. او از مدتي قبل با همسرش و خانواده او دچار اختلاف شده بود. به همين دليل زماني كه همسرش خانه را ترك كرده و به خانه پدر و مادرش رفته بود، از فرط عصبانيت و با تهيه سلاح گرم راهي آنجا شده و علاوه بر همسرش، اعضاي خانواده او را به قتل رسانده بود.

مأموران همچنين متوجه شدند كه قاتل پس از جنايت به سرعت از خانه خارج شده و كمي آن‌طرف‌تر يك خودروي پژو را با تهديد اسلحه سرقت كرده و به سمت روستاي مغانجوق گريخته است. مأموران در ادامه موفق شدند خودروي مسروقه را كه حوالي اين روستا رها شده بود پيدا كنند و با بررسي‌هاي اطلاعاتي و در كمتر از 12ساعت مخفيگاه قاتل نيز در روستاي يزدكان شناسايي و با محاصره اين محل، وي دستگير شد. به گفته سردار اصلاني، رئيس پليس آذربايجان غربي، متهم در بازداشت به سر مي‌برد و تحقيقات در اين پرونده ادامه دارد.

کد خبر 370424

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha