جمعه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲
۰ نفر

زن جوان وقتی فهمید شوهرش می‌خواهد او را طلاق دهد، سراغ دوست صمیمی همسرش رفت و برایش درددل کرد اما فکرش را هم نمی‌کرد دوست شوهرش چه نقشه سیاهی برای او کشیده است.

چندي قبل زن جواني نزد پليس رفت و مدعي شد كه يكي از دوستان شوهر صيغه‌اي‌اش او را مورد آزار و اذيت قرار داده است. او گفت: لوله آب خانه‌ام تركيده بود و چون يكي از دوستان صميمي شوهرم لوله‌كش بود با او تماس گرفتم و درخواست كمك كردم. چند ساعت بعد او براي تعمير لوله آمد اما بعد از كارش به سمتم آمد و مرا مورد آزار و اذيت قرار داد. به‌دنبال اين شكايت پرونده به شعبه هشتم دادگاه كيفري يك استان تهران فرستاده و تحقيقات در اين‌باره آغاز شد. شواهد اوليه نشان مي‌داد مرد لوله‌كش وارد خانه شاكي شده است.جلسه رسيدگي به اين پرونده هفته گذشته برگزار شد.

  • در دادگاه

در ابتداي اين جلسه كه به رياست قاضي حسين اصغرزاده و با حضور قاضي حشمت‌الله توكلي برگزار شد، ابتدا زن جوان گفت: شوهر صيغه‌اي‌ام گفته بود كه ديگر نمي‌خواهد با من زندگي كند و به‌زودي مرا طلاق مي‌دهد اما من به او علاقه داشتم و حاضر به جدايي نبودم.

به همين دليل با متهم كه يكي از دوستان صميمي اوست، درددل كردم و از او خواستم با شوهرم صحبت كند و او را از تصميمي كه گرفته، منصرف كند. او قول داد كمكم كند. شاكي ادامه داد: اين ماجرا ادامه داشت تا اينكه لوله آب خانه‌ام تركيد و چون متهم لوله‌كش است از او كمك خواستم.

او هم به خانه‌ام آمد و لوله را تعمير كرد اما ناگهان به طرفم حمله كرد. ابتدا نمي‌دانستم چه نيتي دارد اما در ادامه با تهديد مرا مورد آزار و اذيت قرار داد. حالا از او شكايت دارم و بايد مجازات شود. در ادامه اين جلسه اتهام تجاوز به عنف به متهم تفهيم شد اما او به دفاع از خودش پرداخت و اين اتهام را رد.

او گفت: شاكي مد‌ت‌ها بود كه برايم درددل مي‌كرد و مي‌گفت با شوهرش صحبت كنم تا او را طلاق ندهد. من هم در حد توانم هر كاري از دستم برمي‌آمد، انجام دادم. قبول دارم كه وارد خانه شاكي شده‌ام اما حرف‌هايي كه درباره تجاوز به عنف مي‌زند، دروغ است. چون دوستم مي‌خواست شاكي را طلاق دهد، او از من شكايت كرده است. من در اين ماجرا بي‌گناهم.

  • مجازات تكميلي

اظهارات متهم در حالي بود كه پزشكي قانوني اعلام كرده بود شواهد محكمي مبني بر وقوع تجاوز به‌دست نيامده است. در اين شرايط قضات دادگاه با اخذ آخرين دفاع از متهم وارد شور شدند. هرچند آنها متهم را از تجاوز به عنف تبرئه كردند اما وي را به اتهام رابطه نامشروع به تحمل 99ضربه شلاق محكوم كردند. آنها همچنين مجازاتي تكميلي نيز براي متهم درنظر گرفتند كه طبق آن وي بايد به‌مدت 80ساعت در نزديكي محل سكونت و 80ساعت در نزديكي محل كارش خدمات رايگان شهري ارائه كند.

کد خبر 369748

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha