دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷
۰ نفر

همزمان با بیستمین سالگرد مرگ مشکوک پرنسس دایانا، شبکه HBO مستندی درباره زندگی و فعالیت‌های او برای پخش در آمریکا و بریتانیا تولید می‌کند.

سینما جهان

به گزارش همشهري، اين فيلم به كارگرداني مشترك نيك كنت و اشلي گتينگ توليد مي‌شود و در آن دوك كمبريج و پرنس هري شايد براي نخستين بار به شكلي كاملا شفاف رازهايي از زندگي مادر خود را بازگو ‌كنند. ضمن اينكه سازندگان فيلم نگاهي هم به فعاليت‌هاي انسان‌دوستانه پرنسس دايانا در حوزه‌هاي محروميت كودكان، رسيدگي به بي‌خانمان‌ها و آگاه‌سازي درباره بيماري ايدز و ويروس HIV خواهند داشت.

گفته مي‌شود مستند زندگي دايانا كه هنوز نامي براي آن انتخاب نشده، براي نخستين بار تصويري از اين چهره فقيد خاندان سلطنتي بريتانيا ارائه مي‌دهد كه پيش از اين سابقه نداشته است. حضور 2چهره از نزديك‌ترين افراد زندگي دايانا به علاوه استفاده از تصاوير آرشيوي پخش‌نشده و مشاركت برخي دوستان و اعضاي خانواده مي‌تواند به جذابيت‌هاي مستند شبكه HBO بيفزايد. اين تنها يكي از چند فيلم مستندي است كه براي بيستمين سالگرد مرگ دايانا توليد مي‌شود.

قرار است شبكه ABC هم تابستان امسال مستندي 4ساعتي درباره عروس خاندان سلطنتي بريتانيا روي آنتن بفرستد. دايانا فرانسيس نخستين همسر شاهزاده چارلز بود كه 31اوت 1997در يك حادثه رانندگي از دنيا رفت. او هنگام مرگ 36سال داشت و پس از 20سال هنوز واقعيت‌هاي حادثه منجر به درگذشت دايانا در هاله ابهام باقي مانده است. ازجمله فيلم‌ها و سريال‌هايي كه در سال‌هاي اخير درباره دايانا ساخته شده مي‌توان به «ملكه»، «قتل پرنسس دايانا» و... اشاره كرد.

کد خبر 369368

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha