چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۱
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: پیکر فیروز زنوزی جلالی، رمان نویس شهیر که آخرین کتابش با عنوان خویشتن کشی در زمان حیاتش فرصت انتشار نیافت، روز پنج‌شنبه ۷ اردیبهشت ماه از مقابل حوزه هنری تشییع خواهد شد.

ایبنا ضمن اعلام  این خبر نوشت مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد فیروز زنوزی جلالی از ساعت 10 صبح روز پنجشنبه (7 اردیبهشت‌ماه) از مقابل درب اصلی حوزه هنری تهران واقع در خیابان حافظ، نبش خیابان سمیه آغاز می‌شود و بعد از آن مراسم خاکسپاری در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) ادامه خواهد داشت.

نویسنده رمان‌های «برج 110» و «مخلوق» از زمستان سال 94 با عفونت ریه دست به گریبان بود. زنوزی جلالی در اثناء این بیماری طولانی، همسرش را در مهرماه سال گذشته از دست داد.

فیروز زنوزی جلالی نویسنده و مدرس داستانویسی که به دلیل مشکلات شدید تنفسی در بیمارستان مسیح دانشوری بستری بود، روز گذشته (سه‌شنبه پنجم اردیبهشت‌ماه) در این بیمارستان درگذشت.

زنوزی جلالی درگذشت

به گزارش همشهری‌آنلاین آخرین رمان نوشته شده از سوی مرحوم زنوزی «خویشتن شناسی» نام داشت که در ۶۰۰ صفحه نوشته شد که با مرگ او باید منتظر ماند چه زمانی فرصت انتشار پیدا می‌کند.

آخرین رمان منتشر شده این نویسنده شهیر « برج ۱۱۰» نام داشت که سال گذشته و همزمان بانمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه عمومی شد. رمانی که با ارادت به حضرت علی(ع) نوشته شد.

کد خبر 368178

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha