جمعه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۶
۰ نفر

همشهری آنلاین - سجاد میرزامهدی تهرانی: کمپانی Activision که سازنده سری بازی‌های ندای وظیفه است خبرهایی را از آخرین ساخته خود یعنی Call of Duty: WWII فاش کرد.

بازی ۲۰۱۷

پس از لو رفتن اطلاعات مختلف از جدیدترین قسمت مجموعه بازی‌های «ندای وظیفه» (Call of Duty) شرکت اکتیویژن این بازی را رسما تایید کرد.

همان‌طور که از قبل مشخص شده بود قسمت جدید مجموعه بازی‌های ندای وظیفه با اسم Call of Duty WWII در حال ساخت است. همان طور که از نام بازی هم مشخص شده، گمیرها ماجراهایی در زمان جنگ جهانی دوم را دنبال خواهند کرد.

آشنایی با مطرح‌ترین بازی‌های سال ۲۰۱۶ | ندای وظیفه: جنگ‌های بی‌نهایت

براساس اطلاعات منتشر شده این بازی توسط استودیوی Sledgehammer Games در حال ساخت است و قرار شده که در تاریخ ۶ اردیبهشت ماه هم اولین اطلاعات آن به صورت رسمی منتشر شود.

تغییر سبک این بازی به زمان جنگ جهانی دوم یکی از منحصر به فردترین تغییرات جدیدترین قسمت از مجموعه ندای وظیفه به حساب می‌آید.

سال گذشته که بازی Call of Duty: Infinite Warfare معرفی شد، نظرات منفی بسیار زیادی را دریافت کرد. بازی بیش از پیش فضای تخیلی گرفته بود و به همین دلیل اکثر گیمرها از آن ناراضی بودند.

البته که این بازی را فروش بالایی مواجه شد. از طرف دیگر بازی Battlefield 1 به دلیل تغییر سبک و رفتن به زمان جنگ جهانی اول توانست مورد استقبال گیمرها قرار بگیرد.

همین موضوع باعث شد که جدیدترین قسمت از مجموعه بازی‌های ندای وظیفه هم با یک تغییر سبک اساسی راهی بازار شود.

کد خبر 368102

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha