مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۱
۰ نفر

‌تردد در محدوده طرح ترافیک از ابتدای اردیبهشت باید با مجوز‌های سال ۹۶ صورت گیرد.

شهر ترافیک

مصطفي قنبرنژاد، مدير واحد صدور آرم سازمان ترافيك در اين‌باره گفت: مجوزهاي طرح ترافيك95 تا پايان فروردين‌ماه اعتبار دارد و از اول ارديبهشت‌ماه امسال فقط مجوزهاي96 مجاز به ورود به محدوده طرح ترافيك و طرح زوج و فرد هستند. وي با بيان اينكه ارائه مدارك به دفاتر خدمات الكترونيك شهر تا پايان فروردين براي وانت‌بارها نيز اعم از پلاك عمومي و پلاك سفيد و خبرنگاران تمديد شده است،

تصريح كرد: با توجه به اينكه فرايند تأييد درخواست سهميه خبرنگاران و خودروهاي وانت بار همچنان ادامه دارد، پس از اتمام مهلت ارائه مدارك به دفاتر خدمات الكترونيك (پايان فروردين‌ماه)، 10دفتر خدمات الكترونيك به‌منظور ارائه مدارك معرفي مي‌شوند. وي تأكيد كرد: آن دسته از خبرنگاران و مالكان خودروهاي وانت‌بار كه در پايان فروردين‌ماه مورد تأييد قرار مي‌گيرند طي 10روز كاري مهلت دارند مدارك خود را به 10مركز مشخص شده كه آدرس آنها روي سايت شهرداري تهران قرار گرفته است، تحويل دهند.

به گفته وي، واجدين شرايط در نظر داشته باشند تنها 10روز كاري پس از تأييد درخواست و دريافت پيامك تأييديه اين سازمان مهلت دارند نسبت به ارائه مدارك خود اقدام كنند. وي با بيان اينكه مهلت ارائه مدارك براي مشمولان دريافت آرم طرح ترافيك كه تاكنون موفق به ارائه مداركشان به دفاتر خدمات الكترونيك شهر نشده‌اند به اتمام رسيده است، گفت: عدم‌ارائه مدارك در زمان تعيين شده به منزله انصراف از سهميه تخصيص داده شده است.

تاكنون بالغ بر80درصد آي‌دي‌كارت‌هاي سال96 توزيع شده و آن دسته از متقاضيان ازجمله سهميه‌بگيرها و افراد حقيقي و حقوقي كه كارت سال96 را دريافت نكرده‌اند به‌علت عدم‌ارائه مدارك در زمان مقتضي بوده است. وي در ادامه با تأكيد بر اينكه از چند سال گذشته محدوده طرح ترافيك و اخيرا محدوده زوج و فرد نيز مجهز به دوربين‌هاي پلاك‌خوان شده و تخلفات ورود به محدوده‌هاي مذكور از طريق دوربين ثبت مي‌شود، اظهاركرد: آي‌دي‌كارت‌ها تنها امكان استفاده در شبكه حمل‌ونقل ريلي را دارد و ‌در مواقع آلودگي هوا براي ارائه به مامورين راهور است.

کد خبر 367349

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha