همشهری آنلاین: در دور رفت یک چهارم نهایی لیگ اروپا شالکه ۲ بر صفر مغلوب آژاکس شد. هواداران بشیکتاش استانبول نیز پیش از باخت تیم خود در لیون دست به خشونت زدند. آندرلشت و منچستر یونایتد مساوی کردند و سلتا ویگو هم تیم خِنک را مغلوب کرد.

Football
  • شب تلخ شالکه در آمستردام

ایجاد فضاهای باز فراوان برای تیم حریف و عدم هماهنگی تیمی در پوشش آن، از نارسایی‌های تاکتیکی نماینده فوتبال آلمان در رویارویی با تیم آژاکس بود. تیم شالکه بازی سختی را در هلند پست سر گذاشت. برتری بازیکنان تیم آژاکس در نبردهای انفرادی، از برگ‌های برنده تیم میزبان در این بازی بود.

نیک ویرگور، مدافع میانی تیم آژاکس در مهار حملات تیم شالکه نقش قابل توجهی داشت. داوی کلاسن اما با به ثمر رساندن هر دو گل بازی، چهره برتر و سرنوشت‌ساز رویارویی تیم پرآوازه آژاکس آمستردام در برابر تیم سنتی و پرطرفدار اف ث شالکه آلمان بود.

آژاکس با اين نتیجه و اعتماد به نفس بالا، به راه‌یابی به دور نیمه نهایی لیگ اروپا امیدوار شده است. بازی برگشت روز پنجشنبه ۲۰ آوریل در ورزشگاه فلتینس آرنا شالکه در شهر گلزنکیرشن برگزار می‌شود.

  • خشونت هواداران بشیکتاش در ورزشگاه لیون فرانسه

در دیگر دیدار مرحله یک چهارم نهایی، تیم بشیکتاش استانبول مهمان تیم المپیک لیون فرانسه بود. در پی حمله طرفداران نماینده فوتبال ترکیه با پرتاب مواد آتش‌زا و انفجاری به سوی هواداران تیم لیون، تماشاگران از سکوها به زمین بازی فرار کردند. این خشونت به گفته رئیس باشکاه المپیک لیون باعث "مصدومیت تعداد زیادی از تماشاگران" شد. این بازی سرانجام با ۴۵ دقیقه تاخیر برگزار شد و ۲ بر ۱ به سود لیون به پایان رسید.

  • تساوی اندرلشت و منچستر‌یونایتد

تیم منچستر‌یونایتد انگلستان از بخت‌های اصلی کسب مقام قهرمانی لیگ اروپا در فصل جاری به شمار می‌رود. این تیم با کسب نتیجه مناسب ۱ بر ۱ در بازی رفت در زمین تیم اندرلشت بلژیک، زمینه صعود خود به مرحله نیمه نهایی را فراهم ساخت.

  • پیروزی سلتا ویگو بر خِنک

و تیم فوتبال سلتا ویگو، تنها نماینده باقی‌مانده از باشگاه‌های اسپانیا در لیگ اروپاهم به پیروزی خانگی ۳ بر ۲ مقابل تیم خِنک از بلژیک دست یافت.

 

کد خبر 367017

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha