همشهری آنلاین: مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران نسبت به کلاهبرداریِ یکی از کارگزاران مقصد تایلند که قبلا مجوز آن لغو شده بود، هشدار داد.

رجبعلی خسروآبادی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس شکایات واصله در روزهای اخیر، یکی از دفاتر متخلف که پروانه‌ فعالیت آن نیز در سال گذشته لغو شده بود، با تغییر نام و با چهره‌ای جدید در کشور تایلند در حال فروش خدمات سفر به دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری تهران است.

خسروآبادی بدون این‌که اشاره‌ای به نام این کارگزار کند، اظهار کرد: برای پیشگیری از مشکلات احتمالی برای هموطنانی که عازم سفر به کشور تایلند هستند نام کارگزار تایلندی به انجمن‌های صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ابلاغ شده است.
وی تصریح کرد: بر همین اساس تمام تعهدات سفر بر عهده دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری «فروشنده‌ گشت» است که باید طبق مفاد قرارداد، خدمات را به مسافر ارائه دهند.

خسروآبادی گفت: آرامش و امنیت همشهریان در سفرهای نوروزی خط قرمز ما است و در این خصوص بدون کوچکترین اغماضی با دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری خاطی برخورد خواهیم کرد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.

 

کد خبر 365421

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار گردشگری و ميراث فرهنگی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha