شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴
۰ نفر

تام هنکس که پیش از این سریال کوتاه «گروه برادران» را با همکاری استیون اسپیلبرگ برای شبکه HBO تولید کرده بود، به‌زودی کار تولید مجموعه‌ای را درباره انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا برای همین شبکه آغاز می‌کند.

ترامپ

به گزارش همشهري، جي‌روچ كه با ساختن مجموعه «آستين پاورز» و «ملاقات والدين» استادي خود را در روايت ماجراهاي كمدي ثابت كرده بود، روي صندلي كارگرداني اين سريال كوتاه مي‌نشيند و به گفته رئيس شبكه HBO، «يگانه‌ترين و تأثيرگذارترين رويداد سياسي تاريخ معاصر آمريكا» را به تصوير مي‌كشد.

اين مجموعه كه هنوز نامي براي آن انتخاب نشده، براساس كتابي در دست انتشار نوشته مارك هالپرين و جان هيلمان توليد مي‌شود؛ نويسندگاني كه كتاب پيشين آنها به منبع الهام درام سياسي «تغيير بازي» با بازي جولين مور در نقش سارا پيلين و ادهريس در نقش جان مك‌كين تبديل و برنده 5جايزه امي شد. اين فيلم 118دقيقه‌اي را هم روچ در 2012به تهيه‌كنندگي بازيگر برنده اسكار براي HBO ساخته بود.

هنكس كه رابطه‌اي خوب با مديران شبكه آمريكايي دارد، پس از گروه برادران و «پاسيفيك» سراغ ماجرايي درباره جنگ جهاني دوم رفته و توليد آن را كليد زده بود. اين تنها مجموعه‌اي نيست كه داستان پيروزي شگفت‌انگيز دونالد ترامپ را در انتخابات رياست‌جمهوري به تصوير مي‌كشد؛

پيش‌تر توليدكنندگان مجموعه «داستان وحشت آمريكايي» اعلام كرده بودند فصل بعدي سريال را به همين موضوع اختصاص خواهند داد. ضمن اينكه روايت مستند هالپرين و هيلمان از 100روز نخست استقرار ترامپ در كاخ سفيد حدود يك هفته ديگر در آمريكا روي آنتن مي‌رود.

کد خبر 364707

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha