همشهری آنلاین: ثبت‌نام در مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان که از ۵ اسفند ماه آغاز شده است تا روز یکشنبه ۲۲ اسفند ماه ادامه دارد و داوطلبان می‌توانند جهت انجام ثبت‌نام به سامانه اسکان فرهنگیان مراجعه کنند.

مراکز اسکان فرهنگیان

به گزارش ایسنا، ثبت‌نام اینترنتی در مراکز اسکان فرهنگیان از طریق سامانه www.eskan.medu.ir انجام مي‌شود. فرهنگیان در اولویت اول اسكان در مراكز اسكان فرهنگيان قرار دارند و سایر هموطنان نیز در اولويت بعدي می‌توانند از مراکز اسکان نوروزی استفاده کنند.

مراکز اسکان فرهنگیان برای نوروز 96، به دو درجه «الف» و «ب» تقسیم‌بندی می‌شوند و بر خلاف سال‌های گذشته، اسکان در سطح «ج» حذف شده و اعتباراتی که برای تقسیم‌بندی اسکان در نظر گرفته شده است بر اساس مسافرپذیری هر شهر توزیع و بخش دیگری از آن را استان‌ها تامین می‌کنند.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش، حضور بیش از یک میلیون خانواده را در مدارس در ایام نوروز پیش‌بینی كرده و گفته است: بیش از 107 هزار کلاس درس در قالب 11 هزار مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی در سطح کشور آماده و تلاش شده است تا بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده به سمت ارتقای کیفیت خدمات برویم و خدمات مطلوبی را ارائه کنیم.

695 پایگاه اسکان، 11 هزار مدرسه، 107 هزار کلاس، 261 مرکز آموزشی - رفاهی و 300 اردوگاه شامل سه هزار سوئیت، 50 پردیس دانشگاه فرهنگیان شامل 2000 خوابگاه و 25 هزار نفر عوامل اجرایی در ایام نوروز فعالیت می‌کنند که اسامی 695 پایگاه اسکان سراسر کشور بر اساس نام استان، شهرستان، نشانی پایگاه اسکان و شماره تلفن ثابت جهت پذیرش و اسکان از اینجا قابل مشاهده است.

کد خبر 364487

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار گردشگری و ميراث فرهنگی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha