دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۸۶ - ۱۴:۲۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز با ابراز ناراحتی از خلف‌ وعده‌های فیروز کریمی گفت که به وی رضایت‌نامه‌ نخواهیم داد و شکایت از او را پی‌گیری خواهیم کرد.

به گزاش ایسنا، شهرام شفیع‌زاده گفت: طبق توافقی که با فیروز کریمی کردیم تیم را برای تمرین زیر نظر وی به تهران اعزام کردیم که او امروز حضور بر سر تمرینات را مشروط به گرفتن رضایت نامه از باشگاه کرده است که به هیچ وجه چنین کاری نخواهیم کرد و از موضوع خودمان عقب نشینی نمی‌کنیم.

شهرام شفیعی‌زاده اظهار کرد: روز قبل از تمرین تیم در اهواز با فیروز کریمی صحبت کردیم و طبق خواسته وی تا حل مشکلات خانوادگی‌اش تیم را به تهران ببریم که کریمی طی تماس تلفنی اعلام کرده که به شرطی سر تمرینات حاضر می‌شود که به او رضایت‌نامه بدهیم تا به تیم دیگری برود و فقط یک بازی دیگر هدایت تیم استقلال اهواز را به عهده خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: این حرکت یک دسیسه بر علیه تیم ما است و به دنبال آن هستیم که تکلیف تیم را روشن کنیم. برای این که تیم از هم پاشیده نشود، طبق خواسته کریمی، قول دادیم که به مدت یک ماه تیم در تهران تمرین کنیم و او فقط برای بازیهای خانگی به اهواز بیاید.

مدیر عامل باشگاه استقلال اهواز تصریح کرد: ما در مقابل مشکلات تیم دست و پا بسته نیستیم و در صورتی که فیروز کریمی دیگر به هیچ قیمتی حاضر به ادامه کار نباشد گزینه دیگری را مدنظر داریم که جایگزین خواهیم کرد. علاوه بر این که به او رضایت نخواهیم داد، پی‌گیر شکایت‌مان خواهیم بود و خسارتی که او به تیم ما وارد کرده‌ را نیز مطالبه خواهیم کرد. ما از حقمان نمی‌گذریم.

کد خبر 36430

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز