همشهری آنلاین: مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز گفت: با تشکیل جلسه‌ هیات مدیره در اواخر هفته جاری تکلیف نهایی فیروز کریمی را مشخص خواهیم کرد.

مدیر عامل باشگاه استقلال اهواز درباره‌ حکم کمیته‌ انضباطی فدراسیون فوتبال به ایسنا گفت: با توجه به اسناد و مدارکی که تحویل کمیته‌ انضباطی داده بودیم می‌دانستیم که رای این کمیته به نفع استقلال اهواز صادر خواهد شد، چرا که باشگاه در این ماجرا هیچ نقشی نداشته و در واقع این حق باشگاه استقلال اهواز بوده که ضایع شده است. تیم فوتبال ما در روزهای گذشته از بابت این مساله غیر قابل قبول لطمه دیده و شرایط دشواری بر ما تحمیل شد. از این روی رای صادر شده کاملا عادلانه و قابل پیش بینی بود.

وی ادامه داد: فیروز کریمی در این روزها خیلی تلاش کرد تا به خواسته‌اش برسد اما با اسناد و مدارکی که ارایه کردیم حقانیت باشگاه را به اثبات رسانده و از حق و منافع باشگاه خود دفاع کردیم. اکنون قصد داریم تا با تشکیل جلسه‌ای در اواخر هفته جاری و پس از انجام بازی خود در جام حذفی پیرامون آینده کریمی تصمیم‌گیری کنیم.

وی افزود: برخی از اعضای هیات مدیره معتقدند که پس از بوجود آمدن این قضایا بهتر است که فیروز کریمی در تیم‌های پایه مشغول به کار شود اما تا زمان برگزاری این جلسه و مشورت با سایر اعضا نمی‌توان درباره‌ این موضوع تصمیم‌گیری کرد. آنچه اکنون برای ما حائز اهمیت است بازگشت کریمی به اهواز و حضور در تمرینات استقلال اهواز است. اکنون که حکم کمیته‌ انضباطی به نفع استقلال اهواز صادر شده فیروز کریمی باید هر چه سریع‌تر به اهواز برگردد.

شفیع‌زاده تصریح کرد: اگر کریمی در تمرینات استقلال اهواز حاضر نشود از او به کمیته‌ انضباطی شکایت خواهیم کرد. از سوی دیگر در حال حاضر به دنبال برآورد خسارت‌های مادی و معنوی هستیم که کریمی به دلیل ترک تمرینات به باشگاه وارد ساخته است. طبق بندی از قرارداد رسمی که با کریمی به ثبت رسانده بودیم کریمی در صورت ترک بدون اجازه تمرینات می‌بایست هزینه‌های این کار خود را پرداخت کند و اکنون لایحه مربوط به این مساله را تدوین و به کمیته‌ی انضباطی تحویل خواهیم داد.

شفیع‌زاده افزود: در حال حاضر مجید جلالی به عنوان مدیر فنی استقلال اهواز تمرینات تیم را برگزار می‌کند اما کریمی با ما قرارداد رسمی داشته و باید هر چه زودتر به این جمع ملحق شود. خوشبختانه بر خلاف نظر کریمی که دوست دارد مسایل را خلاف واقع نشان دهد باشگاه مشکلات مالی نداشته و با قدرت به کار خود ادامه خواهیم داد.

کد خبر 36884

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز