همشهری آنلاین: دبیر ستاد اقتصادی دولت و یکی از فعالان سیاسی اصلاح‌طلب گفت: روحانی درباره حضورش در انتخابات تاکنون اعلام نظر صریح نکرده ‌است.

به گزارش تسنيم، محمدعلی نجفی در حاشیه جلسه چهارشنبه-11 اسفند-هیئت وزیران در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالی درباره فعالیت ستاد انتخاباتی آقای روحانی و حضور وی در این ستاد، اظهار داشت: آنهایی که می‌گفتند بنده در ستاد ایشان فعالیت می‌کنم، دیدند که این مسائل شایعه و گمانه‌زنی بود، البته ما امیدواریم و تقاضا داریم که آقای رئیس‌جمهور مجدداً وارد میدان انتخابات شوند، زیرا دولت در چهار سال گذشته اقداماتی را شروع کرده که باید در چهار سال آینده به نتیجه برسد.

وی افزود: اگر خط و سیاست دولت تغییر کند بخش عمده‌ای از اقدامات گذشته دولت به نتیجه نخواهد رسید لذا امیدواریم و تقاضا داریم وارد این عرصه شوند.

دبیر ستاد اقتصادی دولت درباره حضور قطعی آقای رئیس جمهور در عرصه انتخابات، گفت: ایشان تاکنون صراحتاً درباره حضورشان در عرصه انتخابات ریاست جمهوری اعلام نکردند و مسائل مطرح شده در حد شایعات و گمانه زنی است.

نجفی درباره اینکه آیا شما در ستاد انتخاباتی ایشان فعالیت خواهید داشت، گفت: هنوز ستادی تشکیل نشده است که بنده در آن حضور داشته باشم.

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره مطرح شدن گزینه پوششی در کنار آقای روحانی از سوی اصلاح طلبان گفت: در این باره اختلاف نظر وجود دارد البته نه درباره گزینه پوششی برخی معتقدند تا روز انتخابات هزار و یک اتفاق در کشور رخ دهد و از این نظر بهتر است در کنار آقای روحانی که اگر قطعا وارد انتخابات شوند گزینه اصلی و قطعی اصلاح طلبان خواهند بود افراد دیگری نیز وارد صحنه شوند.

دبیر ستاد اقتصادی دولت در همین زمینه گفت: در نقطه مقابل برخی دیگر استدلال‌هایی را مطرح می‌کنند که نیازی به حضور افراد دیگر در کنار آقای روحانی نیست و حضور ایشان به عنوان کاندیدای اصلی چه برای دفاع از عملکرد دولت و چه گزینه اصلی در پاسخگویی به سوالات منتقدان و رقبای انتخاباتی کافی است اما هنوز در این زمینه به نتیجه نهایی نرسیده‌ایم.

نجفی در پاسخ به این سوال که نظر شما به عنوان یکی از افراد باسابقه اصلاح طلب در این خصوص چیست گفت: حقیقت این است که استراتژی رقبای آقای روحانی و بخشی از مخالفان دولت درحال حاضر استراتژی تخریب است.

وی یادآور شد: کسانی که تاکنون به عنوان کاندیدای انتخاباتی احتمالی مطرح شدند در مواضعشان حتی یک جمله درباره اینکه چه می‌خواهند انجام بدهند و چه باید صورت داد مطرح نکردند و تنها به تخریب دولت می‌پردازند.

دبیر ستاد اقتصادی دولت ادامه داد: برهمین اساس برخی می‌گویند دو سه نفر در کنار آقای روحانی وارد صحنه شوند تا ایشان در میدان انتخابات تنها نمانند. البته نظر بنده این است به تنهایی می‌توانند پاسخ همه انتقادات را دهند. «یکی مرد جنگی به از صد هزار».

کد خبر 363663

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha