یکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۸۶ - ۱۷:۰۸
۰ نفر

گروه سیاسی: یک منبع آگاه با اشاره به برخی خبرهای منتشر شده مبنی بر احتمال تغییرات گسترده در میان مدیران قوه قضائیه تأکید کرد: تغییر در میان مدیران این قوه منتفی است.

این منبع مطلع در گفت‌وگو با همشهری، با تایید خبر تهیه گزارش 450 صفحه‌ای ازعملکرد قوه‌قضائیه اظهار داشت: این گزارش شامل نقاط قوت و ضعف قوه قضائیه بوده و به محمود هاشمی شاهرودی رئیس این قوه ارائه شده است.

این منبع آگاه در ادامه اظهار داشت:‌ در جریان این تحقیق که قریب  6 ماه به طول انجامیده است، هیات بررسی کننده گزارش خود را درباره بخشی از ستاد قوه قضائیه تدوین و به هاشمی‌ شاهرودی ارائه کرده‌اند.

وی همچنین اعلام کرد: این گزارش جنبه داخلی داشته و منتشر نخواهد شد.  این مقام مسئول همچنین هرگونه ارتباط میان گزارش این هیات و گزارش هیات تحقیق و تفحص از قوه قضائیه را رد کرد.

همچنین گفته شده بود که 2 نفر از اعضای این هیات 4نفره، از سوی رهبر انقلاب منصوب شده‌اند، اما خبرنگار همشهری کسب اطلاع کرد که‌ هر4عضو این هیات که عبارتند از: جعفر منتظری مشاور رئیس قوه قضائیه، حمیدرضا موحدی رئیس حوزه ریاست قوه قضائیه، محمد سعید جواهری معاون آموزش قوه قضائیه و علی خلفی رئیس دادگاه انتظامی قضات؛ از سوی سید محمود هاشمی شاهرودی مأمور به تهیه این گزارش شده‌اند.

کد خبر 36362

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز