همشهری آنلاین: سومین دوره رقابت‌های نظامی ۲۰۱۷ در پنج کشور با حضور تیم‌هایی از کشورهای مختلف جهان از جمله جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

رقابت‌ها

به گزارش ایرنا، در کنفرانسی که برای برنامه ریزی رقابت های بین المللی نظامی در منطقه کوبینکا در حومه مسکو برگزار شد، برنامه این رقابت ها در تابستان آینده در چین، روسیه، قزاقستان، بلاروس و جمهوری آذربایجان اعلام شد.

در این نشست که تحت نظارت وزارت دفاع روسیه برگزار شد، وابسته های نظامی و مقام های نیروهای مسلح کشورهای علاقه مند از جمله ایران، چین، هند، مصر و قزاقستان حضور داشتند.

وزارت دفاع روسیه روز جمعه اعلام کرد: دستورالعمل کلی رقابت ها در پنج کشور و مسائل مختلف مربوط به برگزاری مسابقات از جمله مقررات تردد کاروان های نظامی و تامین امکانات پشتیبانی و پزشکی برای هیات ها، تشریح شد.

در مسابقات دو هفته ای «آرمی-2017» که هفتم مرداد ماه سال جاری آغاز می شود، شرکت کنندگان در 28 رشته رقابت می کنند.

بخش اصلی رقابت ها در مناطق مختلف روسیه است، در چین شش و قزاقستان هم سه رشته برگزار خواهد شد و بلاروس و جمهوری آذربایجان نیز هر کدام میزبان برگزاری یک رشته رقابت نظامی هستند.

دومین دوره این مسابقات سال گذشته برگزار شد که در آن نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای نخستین بار شرکت داشتند و در چندین رشته نیز عناوین برتر را کسب کردند.

کد خبر 363012

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha