مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۴
۰ نفر

تردد خودرو‌های حامل خاک و نخاله و پسماندهای ساختمانی و عمرانی در شهر، بدون داشتن مجوز مسیر غیرقانونی بوده و با خاطیان برخورد می‌شود.

حمل نخاله

مدير روابط عمومي و امور بين‌الملل سازمان مديريت پسماند شهرداري تهران با اعلام اين خبر و اشاره به گسترش جمعيت پايتخت و توسعه صنعت ساخت‌وساز در تهران گفت: حجم زياد ضايعات ساختماني ناشي از فعاليت‌هاي عمراني همچون ساخت و ساز، تعمير، نوسازي و تخريب ساختمان‌ها ازجمله معضلاتي است كه مديريت شهري با آن دست به گريبان است.

شهرام فيروزي در ادامه افزود: با توجه به مشكلات زيست‌محيطي ايجاد شده از نخاله‌هاي ساختماني و محدوديت منابع طبيعي، بهترين تصميم براي مديريت اين دسته از پسماندها، بازيافت آنهاست. استفاده مجدد از ضايعات عمراني علاوه بر حفظ محيط‌زيست، موجب بازگشت سرمايه‌هاي ملي به چرخه اقتصاد كشور مي‌شود. مشاور مديرعامل سازمان مديريت پسماند ادامه داد: بيش از 100هزار تن پسماند ساختماني و عمراني به‌طور روزانه در تهران توليد و توسط 3000دستگاه كاميون در طول شبانه‌روز جمع‌آوري مي‌شود. قسمت عمده اين پسماندها براي بازيافت به مركز پردازش و دفع پسماندهاي ساختماني و عمراني واقع در آبعلي و بخشي ديگر به مركز پردازش و دفع آرادكوه منتقل مي‌شود.

کد خبر 362159

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha