همشهری آنلاین: فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با قدردانی از ملت ایران برای حضور باشکوه و یکپارچه در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، گفت: اقتدار و صلابت انقلاب اسلامی امروز برای جهانیان به بهترین شکل ممکن نمایش داده شده و برای یاوه گویان ثابت شد که مردم ما همچنان پشتیبان انقلاب خود هستند.

حبیب الله سیاری

به گزارش ایرنا، امیر دریادار حبیب الله سیاری روز جمعه در جمع راهپیمایی کنندگان یوم الله 22 بهمن مردم تبریز، افزود: امروز یک روز تاریخی دیگر به تاریخ انقلاب اسلامی افزوده شد و مردم برای چندمین بار ثابت کردند که پس از سپری شدن 38 سال از انقلاب اسلامی همچنان با شور وصف ناپذیری یار و یاور انقلاب هستند.

وی اظهار کرد: این حضور بی سابقه مردم ایران در سراسر کشور و به ویژه مردم آذربایجان و تبریز نشان داد که ملت یکدل و یکصدا در برابر هر تهدیدی از سوی بیگانگان خواهند ایستاد و ذره ای از آرمان ها و اصول انقلاب اسلامی کوتاه نمی آیند.

امیر سیاری ادامه داد: 22 بهمن امسال ثابت کرد که مردم ایران همچنان انقلابی بوده و در خط ولایت و رهبری و تبعیت از فرامین ولایت، استوار و سرزنده از انقلاب خود به بهترین شکل ممکن دفاع می کنند.

وی ، با بیان اینکه ویژگی اصلی و محوری انقلاب اسلامی استبکارستیزی است، استکبار را خود بزرگ بینی، تحقیر دیگران، رفتارهای منافقانه، دروغ گوئی و غارت منافع کشورهای مختلف تعریف کرد و گفت: انقلاب اسلامی برای از بین بردم این ویژگی ها و هر گونه مظاهر استکبار در ایران به وجود آمد.

امیر سیاری اضافه کرد: مردم انقلابی ما در مقابل استکبار با شعارهای دینی و تبعیت از فرامین امام خود در برابر رژیم طاغوت به پا خاسته و شعار اصلی نهضت خود را هیات من الذله قرار دادند.

وی افزود: بر همین اساس است که شعارهای همچون استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی در تمام مراحل شکل گیری و پیروزی انقلاب تاکنون از سوی مردم سر داده می شود و همچنان حرکت توفنده مردم انقلابی بر همین اساس ادامه داشته است.

امیر سیاری با اشاره به ترفندها و دشمنی های روز افزون استکبار جهانی با نظام اسلامی، گفت: از همان بدو پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان این انقلاب به سرکردگی آمریکای جهانخوار با انوع توطئه ها و تحمیل جنگ هشت ساله، تلاش های زیادی برای از بین بردن انقلاب انجام دادند اما تمامی این نقشه ها با تیزبینی رهبری و بصیرت مردم خنثی شده است.

وی، هدف از جنگ تحمیلی استکبار علیه ایران را جلوگیری از تثبیت انقلاب و براندازی آن بیان و اظهار کرد: مردم ایران هزاران شهید و جانباز تقدیم انقلاب کردند اما اجازه ندادند صدام با آن ‌همه تجهیزات و حمایت چندین کشور خارجی، یک وجب از خاک ایران را صاحب شود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به جایگاه امروز کشورمان در منطقه، گفت: در سایه انقلاب اسلامی و حمایت مردم، امروز ایران اسلامی به قدرت اول منطقه تبدیل شده است و هیچ تصمیمی بدون تائید جمهوری اسلامی به مرحله اجرا گذاشته نمی ‌شود.

دریادار سیاری، بصیرت را لازمه‌ اصلی مقاومت در برابر تهدیدهای دشمنان دانست و گفت: با تبعیت و حرکت در مسیر ولایت می‌ توانیم مقابل دشمنان ایستادگی کنیم و پاسخ تهدیدات آنها را با اتحاد و یکدلی در داخل بدهیم.

وی، یکی از ویژگی های اصلی و مهم انقلاب اسلامی را مردمی بودن آن و تکیه بر نظر و رای مردم بیان کرد و افزود: این ویژگی برجسته امروز در اقصی نقاط میهن اسلامی به بهترین شکل ممکن نمایش داده شد و آحاد مردم با اتحاد و انسجام مثال زدنی تودهنی محکمی به استکبار زدند.

کد خبر 361574

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha