مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۳:۰۴
۰ نفر

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از اقدامات ویژه به‌مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

yazdani

اكران تبليغات فرهنگي روي 400سازه تبليغاتي به مناسبت دهه مبارك فجر، افتتاح ميدان ميوه و تره‌بار شهيد بروجردي، برگزاري جشنواره تخفيفات تا 50درصد در 2فروشگاه شهروند خاني‌آباد و آزادگان، نورپردازي و چراغاني محوطه‌هاي حرم مطهر، برقراري انضباط شهري در مسير راهپيمايي ٢٢ بهمن با ٣٥٠ نيرو، 80دستگاه خودرو و ٣٠ دستگاه موتورسيكلت، نظافت و پاكسازي مسير راهپيمايي روز 22بهمن برخي از اين اقدامات هستند.

مجتبي يزداني با اعلام اين مطلب در تشريح برنامه‌هاي اين معاونت در ايام‌الله دهه مبارك فجر و 22بهمن به اهم برنامه‌‌هاي سازمان زيباسازي پرداخت و گفت: در اين ايام تبليغات فرهنگي مرتبط با دهه فجر اعم از اكران مضامين انقلابي‌گري، بيانات مقام معظم رهبري، اكران عكس‌ها و تصاوير دوران انقلاب، خاطرات مردم از سال57 و شعارهايي با مضامين مرتبط روي 400سازه تبليغاتي اكران شده است.يزداني در ادامه به انجام نورپردازي‌هاي شهري در سطح شهر تهران اشاره داشت و گفت: 50المان نوري در ميادين مهم شهر تهران ازجمله خيابان انقلاب و آزادي نصب شده است.

  • 10هزارم متر آذين‌بندي و ريسه‌كشي

به گفته يزداني 10هزار متر آذين‌بندي و ريسه‌كشي در نقاط مختلف شهر تهران ازجمله خيابان‌ها و معابر اصلي شهر تهران به اجرا درآمده است. يزداني با بيان اينكه 3100متر بنر جهت فضاسازي ميدان آزادي و جايگاه سخنراني نصب خواهد شد، گفت: همچنين در روز 22بهمن 6000بادكنك‌ بر فراز برج آزادي اوج‌دهي خواهند شد. وي‌ افزود: همچنين به مناسبت دهه فجر از 21تا 30بهمن‌ماه جشنواره‌اي در 2فروشگاه شهروند خاني‌آباد و آزادگان برگزار مي‌شود كه پوشاك و لوازم منزل در اين فروشگاه‌ها تا 50درصد تخفيف عرضه مي‌شود.

معاون خدمات شهري شهرداري تهران با بيان اينكه در مراسم راهپيمايي 22بهمن نيروها، تجهيزات و ماشين‌آلات در 5پهنه جهت پاكسازي مسيرهاي راهپيمايي 22بهمن مستقر خواهند شد، گفت: جمع‌آوري و حمل پسماند و خدمات نظافتي مكانيزه و غيرمكانيزه مسير راهپيمايي نيز با بيش از 2000نيروي انساني و تعداد 173دستگاه ماشين‌آلات، ادوات و تجهيزات و... در پهنه‌هاي تعيين شده انجام مي‌شود كه به نظافت و پاكيزه‌سازي‌ مسير راهپيمايي 22بهمن قبل، حين و بعد از مراسم مي‌پردازند.

يزداني با بيان اينكه برقراري انضباط شهري در مسير راهپيمايي ٢٢ بهمن با ٣٥٠ نيرو انجام مي‌شود، اذعان كرد: از صبح روز ٢٢ بهمن تا پايان راهپيمايي، اين نيروها با ٨٠ دستگاه خودرو و ٣٠‌دستگاه موتورسيكلت و با همكاري ٨ منطقه (شهرداري‌هاي مناطق ٢، ٥، ٦، ٧، ٩، ١٠، ١١ و ١٢) در مسيرهاي راهپيمايي مستقر مي‌شوند تا انضباط شهري مراسم را انجام دهند.

کد خبر 361410

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha