همشهری آنلاین: تعدادی از چهره‌های صاحب‌نام سبک‌های مختلف موسیقی از ۱۴ تا ۱۸ بهمن در قالب برگزاری هفته موسیقی یزد به اجرای برنامه می‌پردازند.

موسیقی

به گزارش مهر؛ علی امیدی مدیر برگزاری هفته موسیقی یزد با اشاره به جزییات این رویداد موسیقایی بیان کرد: طبق طرحی که چندی پیش از سوی موسسه «آوای راز مهر» ارائه شده بود، هفته موسیقی یزد روزهای ۱۴ تا ۱۸ با حضور ۴۰۰ گروه از هنرمندان یزدی در بخش های مختلف سنتی، پاپ، تلفیقی، کلاسیک و کرال در سالن هلال احمر شهر یزد برگزار می‌شود. این برنامه ها توسط بخش خصوصی و مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، انجمن موسیقی و حوزه هنری یزد برگزار می شود که امیدوارم بتوانیم در آینده نیز به صورت مستمر این رویداد را برگزار کنیم.

وی ادامه داد: در لابه لای اجرای آثار گروه های فعال استان یزد تعدادی از هنرمندان شاخص حوزه موسیقی در بخش های مختلف نیز به عنوان گروه های مهمان و ویژه به اجرای آثار خود می پردازند که حضور هر یک از این هنرمندان می تواند فضای بسیار هیجان انگیز و با کیفیتی را فراهم کند. این خوانندگان هم روزهای ۱۴ تا ۱۸ به اجرای آثارشان در سالن هلال احمر شهر یزد می پردازند.

مدیر برگزاری هفته موسیقی یزد در معرفی این چهره های شاخص گفت: محمد معتمدی خواننده موسیقی ایرانی، پویا سرایی نوازنده سنتور، رهبر ارکستر، مدرس و آهنگساز، زکریا یوسفی نوازنده و آهنگساز سازهای کوبه ای، فرید الهامی نوازنده و آهنگساز موسیقی ایرانی، محسن شریفیان پژوهشگر، نوازنده و سرپرست گروه موسیقی «لیان» بوشهر، حسین علیشاپور خواننده موسیقی ایرانی، رضا تاجبخش نوازنده پیانو، آهنگساز و رهبر ارکستر، حامی خواننده پاپ، اشکان خطیبی خواننده،   امیرمیلاد نیکزاد آهنگساز و تنظیم کننده، رستاک حلاج ترانه سرا و خواننده، بامداد فلاحتی خواننده موسیقی ایرانی، صابر نظر گاهی نوازنده و آهنگساز موسیقی ایرانی هنرمندانی هستند که در این رویداد موسیقایی در قالب کنسرت هایی که برای آنها در نظر گرفته به اجرای برنامه می پردازند.

امیدی در پایان بیان کرد: برای برگزاری هفته موسیقی یزد تمام پیش بینی های لازم صورت گرفته و امیدوارم با توجه به حمایت های بسیار خوبی که از این جهت انجام گرفته شاهد برگزاری رویدادی باشیم که بتواند مورد توجه مخاطبان موسیقی در ژانرهای مختلف قرارگیرد. به هر حال تمام تلاش این بوده که در این رویداد تمامی سلیقه های مخاطبان مورد توجه تیم برگزارکننده قرار گیرد.

کد خبر 360728

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha