همشهری آنلاین: جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران بابیان اینکه زمانی که مردم بدانند یگان‌های نظامی با قدرت آماده مقابله با دشمن هستند احساس امنیت می‌کنند گفت: آمادگی‌های نظامیان در زمان صلح برای دشمنان پیغام دارد و او را دچار تزلزل می‌کند و در آرایش دشمن خلل ایجاد می‌کند.

احمدرضا پوردستان

به گزارش روابط عمومی کل ارتش، این مطلب را امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان در آستانه فرا رسیدن دهه مبارک فجر و سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در مراسم صبحگاه مرکز آموزش شهید اسدی دژبان آجا و در جمع کارکنان پایور و ظیفه این مرکز عنوان کرد.

وی گفت: اگر کشوری یا ملتی برای جنگ آماده باشد و در برابر ناملایمات و ناسازگاری‌های دشمن نهراسد در جنگ پیروز خواهد شد از این رو کسب آمادگی در جنگ خیلی مهم است و امروز که فرصت داریم باید خودمان را آماده کرده و قابلیت‌ها و توانمندی‌های خودمان را ارتقاء بدهیم.

جانشین فرمانده کل ارتش ادامه داد: اعتماد به نفس سربازان، احساس امنیت برای مردم و بازدارندگی برای دشمنان از برکات آمادگی رزمی است و وقتی که سرباز یا یکان نظامی سلاح خود و مأموریت خود را بشناسد و مأموریت خود را تمرین کرده باشد موجب اعتماد به نفس می‌شود.

امیر سرتیپ پوردستان اضافه کرد: از طرفی زمانی که مردم بدانند یکان‌های نظامی با قدرت آماده مقابله با دشمن هستند احساس امنیت می کنند و دلشان قرص خواهد شد و دشمن هم وقتی این آمادگی را ببیند دیگر جرأت حمله به کشورمان را نخواهد داشت و این یعنی بازدارندگی.

کد خبر 360344

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha