مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۷
۰ نفر

قائم‌مقام معاونت خدمات شهری شهرداری تهران اعلام کرد: تمامی ستادهای برف‌روبی در سطح مناطق با کاهش دما و برودت هوا از شب گذشته در آمادگی به سر می‌بر‌ند و نیروها و معاونت‌های خدمات شهری در مناطق شمالی شهر تهران در آماده‌باش هستند.

برف روبی

منصور باقرصاد اظهار كرد: بارش برف از ساعت 5صبح روز سه‌شنبه پنجم بهمن‌ماه آغاز شده و بيشترين بارش برف در مناطق غرب و شمال غربي تهران گزارش شد. قائم‌مقام معاونت خدمات شهري شهرداري تهران با بيان اينكه بيشترين بارش برف از مناطق 22، 21، 5، 2 و يك گزارش شده است، خاطرنشان كرد:

همانطور كه تا پيش از اين اعلام شده است از نيمه دوم سال در تمامي مناطق شهرداري تهران آمادگي كامل در سايت‌هاي برف روبي با تأمين تجهيزات وجود داشته و همه امكانات ازجمله خودروها در سطح مناطق و سايت‌هاي برف‌روبي به‌صورت ويژه به موضوع برف‌روبي اختصاص پيدا كرده ‌است و در هيچ عمليات ديگري به‌كارگرفته نمي‌شود. وي افزود: همچنين در همه سايت‌ها و حاشيه بزرگراه‌ها، پل‌ها، رمپ و لوپ‌ها سايت‌هاي شن مخصوص تعبيه شده است تا نيروهاي خدمات شهري بتوانند براي جلوگيري از يخ زدگي مسيرها مورد استفاده قرار دهند.

قائم‌مقام معاونت خدمات شهري شهرداري تهران خاطرنشان كرد: در روزهاي جاري نيروهاي ستادهاي برف‌روبي در برخي بزرگراه‌ها كه برودت هوا منجر به يخ‌زدگي معابر شده بود، از شن مخصوص و محلول‌هاي ضد‌يخ استفاده كرده و عوامل اجرايي آمادگي خود را حفظ مي‌كنند. باقرصاد افزود: ‌از شهروندان تقاضا داريم از خودروي تك‌سرنشين در روزهاي برفي استفاده نكنند و با توجه به‌احتمال كاهش دما به صفر درجه و بروز يخ‌زدگي، خودروي خود را به تجهيزات زمستاني مجهز كنند.

کد خبر 359857

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha