همشهری آنلاین: تیم ایران در مسابقات انتخابی جوانان جهان بر تایلند و هند پیروز شد و حال باید به مصاف استرالیا برود.

بسکتبال با ویلچر

تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان زیر 23 سال کشورمان در اولین دیدار خود که اولین دیدار مسابقات نیز بود، مقابل تیم میزبان، تایلند در چهار کوارتر به پیروزی دست یافت.

پیش از برگزاری این دیدار مراسم افتتاحیه با حضور 6 تیم حاضر این مسابقات برگزار شد و رقابت‌های انتخابی قهرمانی جوانان جهان در منطقه آسیا و اقیانوسیه به صورت رسمی کار خود را آغاز کرد.

این مسابقات برای کسب سهمیه رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان که سال آینده به میزبانی کانادا برگزار می‌شود در حال جریان است و از تیم‌های حاضر، سه تیم برتر مجوز حضور در این مسابقات را کسب خواهند کرد.

ایران، هند، ژاپن، تایلند، چین و استرالیا، شش تیم حاضر در این مسابقات هستند و این مسابقات تا روز شنبه، 9 بهمن ماه در بانکوک برپاست.

در اولین روز اين رقابت‌ها نمایندگان کشورمان دومین دیدار خود را نیز با پیروزی پشت سر گذاشتند و مقابل هند قاطعانه و با نتيجه 89 بر 7 به برتری رسیدند.

تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران با ترکیب امیررضا احمدی (ایلام)، مهدی مظلوم (مازندران)، مهدی ماندگار (هرمزگان)، علی کریمی (اصفهان)، مجتبی کمالی (فارس)، محمد سیاری، همایون عسگری، مهدی عباسی (مرکزی)، پیمان میزان، حسنعلی کعبی، سیدمهدی موسوی (تهران)، رضا عیوضی (قم) و با سرمربی‌گری حسن پالار عازم رقابت‌های انتخابی قهرمانی جهان شده است.

مسعود فلاح به عنوان مربی، حبیب خمجانی به عنوان نماینده فنی در این اعزام همراه با ملی‌پوشان هستند و سرپرستی کاروان نیز بر عهده امیر ماندگارفرد است.

 

کد خبر 359770

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha