جیب‌بر حرفه‌ای مترو تصورش را هم نمی‌کرد که هنگام سرقت از آخرین طعمه‌اش دستش رو شود.

متهم

ظهر 11دي‌ماه زن جواني كه سوار بر قطار مترو بود ناگهان متوجه شد زني كه در حال هل دادن اوست دستش را داخل كيف وي برده است. او دست زن سارق را گرفت و با وي درگير شد و وقتي قطار به ايستگاه دروازه دولت رسيد، مأموران در جريان قرار گرفتند و هر دو زن جوان را به اتاق پليس بردند.

زن جوان به مأموران گفت كه زني كه دستگير شده قصد سرقت گوشي تلفن همراه و مدارك او را داشته است اما زن ديگر مدعي بود كه بي‌گناه است و آن زن اشتباه مي‌كند. در چنين شرايطي مأموران به بازرسي كيف متهم پرداختند و با كشف اموال و مدارك شناسايي متعلق به افراد ديگر مشخص شد كه وي يك سارق حرفه‌اي است.

اين زن 35ساله كه سميه نام دارد همچنان مدعي بود كه بي‌گناه است اما وقتي به اداره هفدهم پليس آگاهي تهران انتقال يافت معلوم شد كه وي مجرمي سابقه‌دار است. سميه در سال 1389در محدوده ميدان تجريش به اتهام جيب‌بري دستگير و روانه زندان شده بود اما پس از آزادي در سال 1394نيز در خيابان لشگر به اتهام سرقت از داخل خودرو دستگير و راهي زندان شده بود. هرچند اين زن مدعي است كه اموال كشف شده در كيفش را احتمالا فرد ديگري در كيف او گذاشته و وي سارق نيست اما مركز اطلاع‌رساني پليس آگاهي تهران از كساني كه اموال‌شان در قطار و ايستگاه‌هاي مترو به‌روش جيب‌بري و كيف‌زني سرقت شده خواست، براي شناسايي اين زن به اداره هفدهم پليس آگاهي مراجعه كنند.

کد خبر 358974

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha