همشهری آنلاین: ستاد کل فرماندهی ارتش سوریه، رژیم صهیونیستی را مسئول حمله موشکی به فرودگاه نظامی المزه (در ۸ کیلومتری جنوب غربی دمشق) دانست ونسبت به عواقب این حمله به تل آویو هشدار داد.

ارتش سوریه: حمله تل آویو به فرودگاه المزه برای حمایت از تروریست ها بود

به گزارش ايرنا به نقل از خبرگزاری آلمان (د.ب.ا) ، ارتش سوریه روز جمعه در بیانیه ای اعلام کرد که نیروی هوایی رژیم صهیونیستی در ساعت 00:25 دقیقه بامداد روز جمعه اقدام به شلیک چندین موشک از شمال دریاچه طبریه (در جولان اشغالی) به سمت سوریه نمود که در محوطه فرودگاه المزه در غرب دمشق فرود آمد.

این بیانیه اعلام نکرد که کسی در این حمله کشته یا زخمی شده، اما تاکید کرد بر اثر این اقدام، در فرودگاه، آتش سوزی روی داده است.

خبرگزاری آلمان به نقل از برخی منابع از کشته شدن چهار نفر در این حمله موشکی خبر داد.

ارتش سوریه این اقدام رژیم صهیونیستی را تلاشی مذبوحانه برای حمایت از گروه های تروریستی دانست وگفت: این حمله یک تجاوز آشکار است وما نسبت به عواقب آن به 'اسرائیل 'هشدار می دهیم.

این بیاینه تاکید کرد که ارتش سوریه به جنگ با تروریسم تا نابودی کامل آن وقطع دست کسانی که از ان حمایت می کنند ادامه خواهد داد.

از سوی دیگر سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از هر گونه اظهار نظر در باره این حمله موشکی خودداری کرد.

در مجتمع فرودگاه نظامی المزه تاسیسات بزرگ وابسته به نیروهای گارد ریاست جمهوری قرار دارد.

ارتش سوریه در گذشته از این پایگاه هوایی برای حمله موشکی به مناطق تحت اشغال تروریست ها در حومه دمشق استفاده می کرد.

رژیم صهیونیستی پیش از این ، برخی مراکز حزب الله لبنان را داخل خاک سوریه مورد حمله قرار داده است.
در ماه نوامبر گذشه ارتش سوریه اعلام کرد که جنگنده های اسرائیلی پس از نقض حریم هوایی لبنان، دو موشک به منطقه ای در غرب دمشق در نزدیکی بزرگراه دمشق-بیروت شلیک کردند.

در تجاوز هوایی به سوریه در ماه دسامبر 2015 نیز 'سمیر القنطار' یکی از فرماندهان برجسته حزب الله لبنان به شهادت رسید. این رویداد مورد استقبل رژیم صهیونیستی قرار گرفت؛ اما مسئولیت آن را به عهده نگرفت.

کد خبر 358545

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha