مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: در پی رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی ، وزیر بهداشت، در پیامی در صفحه شخصی خود نوشت: هر چند از این پس جای آیت‌الله درمیان ما خالی است اما باورها و مسلک معتدل و برگرفته از قرآن و عقلانیت او همیشه چراغ راه‌مان خواهد بود.

وزیر بهداشت

متن کامل پیام دکترسيد حسن هاشمی که در صفحه شخصی خود با عنوان" آخرین نهار آیت‌الله " منتشر کرده به شرح زیر است:

قلب یاردیرین امام، رهبری و انقلاب از تپش ایستاد. آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در 82 سالگی دار فانی را وداع گفت و انقلاب اسلامی رکنی رکین را از دست داد.

در این غروب سرد و دلگیر، بزرگ‌مردی از میان ‌ما رفت که عمر خویش را صرف سامان و اصلاح مسائل کشور و انقلاب کرد.

امروز نهار را دو نفری در محل مجمع تشخیص مصلحت نظام صرف کردیم. بسیار سرحال و امیدوار به آینده بودند و نزدیک به یک ساعت صحبت کردیم. ایشان از مسائل سیاسی روز و آرزوهای بلندش برای کشور و انقلاب گفت که بیانش فرصتی دیگر را می‌طلبد. هنوز باور نمی‌کنم که این آخرین نهار آیت‌الله بوده باشد و حالا پس از چند ساعت، من مانده‌ام و بهتی به بلندای تمام خاطرات 38 سال گذشته.

او به آرامی رفت و به پیر و مرادش خمینی بزرگ و یاران شهیدش مطهری، بهشتی، باهنر، رجایی و... پیوست. چه نیکو رفتنی و چه مصیبتی برای یاران.

هر چند از این پس جای آیت‌الله درمیان ما خالی است اما باورها و مسلک معتدل و برگرفته از قرآن و عقلانیت او همیشه چراغ راه‌مان خواهد بود.

کد خبر 358238

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تندرستی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha