همشهری آنلاین: جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: افرادی که در طرح جریمه مشمولان غایب شرکت کرده اند به شرط پرداخت حداقل نیمی از مبلغ جریمه به صورت نقدی و یا اقساط، از سوی سازمان وظیفه عمومی ناجا خدماتی مانند مجوز خروج از کشور دریافت می‌کنند.

مشمولان

به گزارش، سردار ابراهیم کریمی، افزود: طرح جریمه مشمولان غایب در سال گذشته و همچنین امسال برای مشمولان دارای بیش از هشت سال غییت و بر اساس قانون بودجه مجلس شورای اسلامی و ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح، فرصتی ایجاد کرد تا وضعیت خدمتی خود را مشخص کنند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا ادامه داد: متقاضیان این طرح به شرط پرداخت حداقل نیمی از مبلغ جریمه، می توانند برای استخدام در یکی از سازمان های دولتی و یا خصوصی از وظیفه عمومی نامه ای مبنی بر تعیین تکلیف وضعیت خدمتی دریافت کنند.

وی ادامه داد : همچنین این دسته از مشمولان غایب با تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود، می توانند برای تمام سفرهای زیارتی و سیاحتی با پرداخت وثیقه کامل( 150 میلیون ریال )، مجوز خروج از کشور بگیرند.

سردار کریمی گفت: مشمولان غایب در صورت شرکت در این طرح همچنین می توانند برای اخذ گواهینامه راهنمایی و رانندگی نیز اقدام کنند.

کد خبر 357492

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha