همشهری آنلاین: رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح، سربازان را مستعدترین نیروهای در خدمت نیروهای مسلح عنوان کرد و گفت: جرم فرار از خدمت سربازان ٢٢ درصد کاهش یافته است.

سربازان

به گزارش خبرنگار قضایی ایرنا، شکرالله بهرامی روز شنبه در هجدهمین مجمع پیشگیری از وقوع جرم استان تهران، افزود: دو سال مستعدترین نیروها را در اختیار داریم که می توان بهترین بهره را از این ظرفیت ها برد. وی اضافه کرد: اگر از این ظرفیتها به خوبی استفاده نشود، در پیشگاه خدا مسئول هستیم.

بهرامی با تاکید بر اینکه فرماندهان باید آنچه راهکار عملی برای مراکز آموزشی درنظر گرفته شده ، درست به کار گیرند، اظهار کرد : امروز روزی است که راهکارها باید در کوچکترین پاسگاه هایمان اجرا و اجازه ندهیم جوانی سرخورده شود.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح از رو به سراشیبی بودن جرایم در نیروهای مسلح خبر داد و گفت: با توجه به عملیاتی نشدن صد درصدی راهکارها و لحاظ نشدن کامل اعتبار، اجرایی شدن این موضوع قابل توجه است.

وی با تاکید بر عملیاتی کردن راهکارهای قابل اجرا جهت کنترل و کاهش جرم فرار از خدمت سربازان، گفت: دیگر صحبت از آسیب شناسی نیست چون در پنج سال اول روی این موضوع بحث شد و در پنج سال دوم برنامه هم راهکارها بدست آمد.

وی ادامه داد: امروز پیشگیری در قوا آنگونه که باید پیگیری نمی شود و بودجه های لازم برای تقویت موضوع تخصیص نمی یابد.

بهرامی تصریح کرد: سازمان قضایی به همکاری سایر نیروهای مسلح به آنجا رسید که با توجه به همه مشکلات سر راه و در فضای مجازی، جرم فرار از خدمت را تا ٢٢ درصد کاهش داد که باید به نیروها و مسئولان تبریک بگوییم .

وی با تاکید بر رعایت حق زیردستان، گفت: امروز بحث پیشگیری در سازمان قضایی مسلح کاملا جا افتاده است و حتی بسیاری از موضوعات را به سربازان آموزش می دهند.

وی با ذکر مثالی ادامه داد: مثلا به سربازی می گویی چرا نماز نمیخوانی می گوید بلد نیستم و در اینجا خواندن نماز به او آموزش داده می شود.

کد خبر 357256

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha