مجموع نظرات: ۰
جمعه ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۰
۰ نفر

مهدی ذاکری: امروز همشهری به هفت‌هزارمین شماره خود رسید. در روزگاری که خبررسانی به لحظه است و گوشی‌های هوشمند همه ابعاد زندگی ما را تسخیر کرده، ما در این شماره هفت‌هزارم روزگاری را یادآوری کردیم که روزنامه‌نگاری تنها مرجع اطلاعات و اخبار و تحلیل بود؛

zakeri

يعني بازگشت به دوره ماقبل اينترنت، ماقبل شبكه‌هاي اجتماعي مجازي، ماقبل رسانه‌هاي آنلاين و ماقبل روزنامه‌نگاري نشسته‌! اگرچه اين فقط يك تلنگر است و قطعا در اين زمانه بهره‌گيري از فناوري جديد يك ضرورت است و اتفاقا اينترنت و رسانه‌هاي آنلاين به مسير روزنامه‌نگاري كمك مي‌كند اما به شرطي كه روزنامه‌نگاري نخواهد در لاين سرعت با آنها رقابت كند كه در اين زمينه از پيش باخته است.

به همين دليل برخي معتقدند كه حيات رسانه‌هاي كاغذي رو به پايان است اما حقيقت آن است كه روزنامه نگاري مدت‌هاست تغيير لاين داده و جبر روزگار او را به لاين كشف اخبار اختصاصي، تحليل و جهت‌دهي به رويدادها سوق داده است. حل معضلات حاد و يا فراگير مردمي رسالت روزنامه‌نگاري مردمي است و همشهري كه مهم‌ترين سرمايه خود را اعتماد مخاطب مي‌داند، همواره سعي كرده در اين زمينه پيشرو باشد؛ همچنان‌كه در روز انتشار پيشرو بود.

رشد و بالندگي مؤسسه همشهري با انتشار محصولات متنوع در همين راستا ارزيابي مي‌شود و اكنون كه به سال بيست و پنجم و هفت‌هزارمين شماره روزنامه همشهري رسيديم، قطعا ضرورت دارد كه از حسن اعتماد شما مخاطبان دائمي روزنامه تشكر و آرزو كنيم بتوانيم همچنان به‌رغم تحولات تكنولوژيك ياور و همراه شما باقي بمانيم.

  • مديرعامل مؤسسه همشهري
کد خبر 357160

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha